ابراز امیدواری مدیر عامل سابق گلدمن ساکس علی رغم ریزش اخیر ارزهای دیجیتال

ابراز امیدواری مدیر عامل سابق گلدمن ساکس علی رغم ریزش اخیر ارزهای دیجیتال
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

لوید بلنکفین (Lioyd blankfein) مدیر عامل سابق غول بانکی گلدمن ساکس ( Goldman sachs)، در آخرین مصاحبه ای که با CNBC داشت، در خصوص ارزهای دیجیتال ابراز خوش بینی کرد و نظر خود را این گونه بیان کرد که می خواهد شک و واقع بینی را با هم ادغام کرده و در مورد این بازار دید منطقی داشته باشد.
این سرمایه گزار معتقد است که اکوسیستم بازار ارزهای دیجیتال در سالی که گذشت، روند تکاملی خود را طی کرده و این بازار به اندازه ای بزرگ شده که با وجود اصلاحات مداومی که از خود نشان داده به حرکت رو به رشد خود ادامه دهد. از نظر او ارزهای دیجیتال درحال حاضر بخشی از جامعه ای هستند که در ان داریم زندگی می کنیم.

خوش بینی در طول سقوط

لوید بلنکفین که تا سال 2018 به عنوان مدیرعامل گلدمن ساکس فعالیت می کرد، همیشه با بازار ارزهای دیجیتال مهربان نبوده و دید مثبتی نداشته. بطور مثال در ابتدای سال 2021، او ارز دیجیتال بیت کوین را بعنوان یک رمز ارز برای حفظ ارزش سرمایه در گذر زمان به دلیل نوسانات بالای آن زیر سوال برد. او همچنین به کلیدهای خصوصی کیف پول ها هم اشاره کرده بود که این کلید های خصوصی گیج کننده هستند؛ بخاطر اینکه مردم به راحتی می توانند آنها را گم کنند و همین باعث خواهد شد سرمایه خود را از دست بدهند.
با این حال، این شخص در مصاحبه اخیر خود با CNBC حمایت بیشتری از این بازار کرده و این نکته را خاطر نشان کرد که سال 2021 سال بسیار موفقی برای بازار ارزهای دیجیتال بود و بیت کوین و آلت کوین ها توانستند با محبوبیتی که بین مردم بدست اوردند، تریلیون ها دلار سرمایه جذب کنند. با وجود اینکه اکثر ارزهای دیجیتال در چند روز گذشته روند نزولی داشته اند و ارزش زیادی را از دست داده اند اما در بازاری که تریلیون ها دلار ارزش دارد این بازار دوباره به رشد خود ادامه خواهد داد.

شرایط فعلی بازار کریپتو

از ابتدای سال 2022، اکثر ارزهای دیجیتال روند نزولی را شروع کرده اند. بیت کوین که توسط بسیاری از طرفداران این بازار به عنوان پوششی در برابر تورم و حتی طلای دیجیتال در نظر گرفته می شد، در ابتدای سال 2021 پس از افشای برنامه های فدرال رزرو برای مبارزه با آشفتگی پولی در ایالات متحده، یک روند نزولی را شروع کرده است و قیمت آن در حال حاضر به محدوده 32000 دلار نزدیک شده است. این ریزش بیت کوین بر کل بازار تاثیر گذاشته و ارزهای دیگر هم روند نزولی را در این بازار داشته اند.

منبع: CryptoPotato
تگ ها