PERP 90% افزایش می یابد؟

 PERP 90% افزایش می یابد؟
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

PERP، توکن بومی پروتکل دائمی، یکی از دارایی‌های با عملکرد برتر است که با عملکرد قیمت در 48 ساعت گذشته جلب توجه میکند. از 6 سپتامبر، این توکن با قیمت 0.78 دلار تغییر می‌کند و تقریباً 90 درصد نسبت به اوج سال 2023 افزایش یافته است. در میان این عملکرد خیره‌کننده، گزارش‌ها نشان می‌دهند که بنیاد پروتکل دائمی 903000 PERP به ارزش تقریباً 691000 دلار به Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان بر اساس حجم معاملات و تعداد مشتریان، انتقال داده است.

افزایش PERP پس از دامپینگ در سه ماهه دوم 2023:

به گفته Lookonchain، یک پلتفرم تحلیلی بلاک چین، کیف پول مرتبط با این بنیاد در چند ماه گذشته، از ماه مارس، به طور مرتب توکن‌ها را به بایننس منتقل کرده است. در آن زمان، PERP با نگاهی به ردیاب هایی مانند CoinMarketCap، با قیمت نسبتاً بالاتر، در حدود 1 دلار معامله می شد. با این حال، از آن زمان تا کنون، این توکن روند نزولی داشته است. پس از رسیدن به حدود 1.22 دلار در اوایل ماه مارس، PERP با بیش از 65 درصد کاهش به 0.38 دلار در ماه ژوئن رسید. افزایش حاشیه ای از ژوئیه قبل از کاهش قیمت ها به حدود 0.40 دلار در ماه اوت رسید و افزایش به نرخ های لحظه ای در چند جلسه معاملاتی گذشته. با نگاهی به چینش کندل PERP/USDT در نمودار روزانه، خریداران پس از مشاهده شفاف افزایش قیمت در اوایل سپتامبر، دست بالا را دارند. اینکه آیا روند صعودی ادامه خواهد یافت و یا اینکه PERP پس از چند ماه سخت به پایین ترین سطح خود میرسد، هنوز مشخص نیست. آنچه واضح است این است که به نظر می رسد خریداران کنترل را در دست دارند و PERP در سطوح آوریل 2023 معامله می کند و ضررهای چهار ماه گذشته را کاهش داده است.

پروتکل دائمی TVL افسرده باقی می ماند، آیا بنیاد فروخته می شود؟

پروتکل دائمی یک پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که به کاربران اجازه می دهد معاملات آتی دائمی رمزنگاری را با اهرم بدون اعتماد انجام دهند. Perpetuals محصولات مشتقات پیچیده و بدون تاریخ انقضا هستند. پروتکل دائمی همچنین از نقدینگی متمرکز پشتیبانی می کند، ویژگی که اولین بار در Uniswap نسخه 3 معرفی شد. علاوه بر این، اهرمی تا 10X را امکان پذیر می کند. از طریق این تبادل، کاربران DeFi یک جایگزین برای Binance یا Coinbase دارند که هر دو گزینه متمرکز هستند. تا 6 سپتامبر، ارزش کل صرافی قفل شده (TVL) در حدود 12 میلیون دلار ثابت بود که نسبت به 18 میلیون دلار در اواخر ژوئیه 2023 کاهش داشت. همانطور که داده های DefiLlama نشان می دهد، PERP بدون هیچ افزایش شدیدی در TVL در حال افزایش است. به طور معمول، خروج از یک کیف پول غیرقانونی به یک صرافی متمرکز به عنوان نزولی در محافل رمزنگاری تفسیر می شود. تاکنون، ردیاب‌ها نشان می‌دهند که بنیاد پروتکل دائمی ۷ میلیون PERP در بایننس به ارزش بیش از ۴.۶۲ میلیون دلار دارد. همچنین مشخص نیست که آیا آنها قصد فروش دارند یا خیر.