SEC احتمالا تا یک ماه دیگر ETF بیت کوین را تایید می کند!

SEC احتمالا تا یک ماه دیگر ETF بیت کوین را تایید می کند!
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق خبری که به دستمون رسیده و حسابی می تونه روی بازار کریپتو تاثیر بذاره اینه که سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) احتمالا ETF بیت کوین رو در چند ماه آینده تایید می کنه. اگه این سازمان صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس رو تایید کنه، قیمت بیت کوین رشد فوق العاده ای رو تجربه می کنه و به دنبال اون قیمت سایر رمز ارزها وارد روند صعودی میشن و معامله گران و تریدرها سود زیادی به دست بیارن. زمان دقیق تایید ETF بیت کوین توسط سازمان SEC مشخص نیست، ولی ممکنه در یک ماه آینده این اتفاق رخ بده!
گزارشی درباره تایید صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس(ETF) منتشر شده که در این گزارش گفته شده تایید ETF بیت کوین توسط سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا تا قبل از 10 ژانویه و قبل از راه اندازی ARK 21 Shares انجام میشه. بنابراین، باید اخبار مهم بازار رو زیر نظر بگیرین و سعی کنین تا این اخبار رو خیلی سریع و از طریق منابع معتبر دریافت کنین.
توجه داشته باشین که جی پی موران(JPM) دلیل افزایش قیمت بیت کوین در چند هفته اخیر رو افزایش خوش بینی ها نسبت به تایید صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس(ETF) توسط سازمان SEC اعلام کرده. از اونجایی که سازمان SEC نسبت به پرونده های شرکت گری اسکیل اعتراضی نکرده، احتمال تایید ETF بیت کوین رو افزایش میده. گری اسکیل بزرگ ترین صندوق قابل معامله بیت کوین رو ایجاد کرده و در حال حاضر سعی می کنه تا مورد تایید سازمان بورس آمریکا قرار بگیره. ظاهرا سازمان SEC می خواد تا این صندوق قابل معامله بیت کوین رو تایید کنه و همین مسئله باعث شده تا قیمت بیت کوین کمی رشد کنه!