TON انعطاف پذیری بالای از خود نشان میدهد

TON انعطاف پذیری بالای از خود نشان میدهد
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

Toncoin طی هفته گذشته شاهد افزایش قابل توجه 20 درصدی قیمت بوده است و از 1.75 دلار در 9 سپتامبر به 1.95 دلار در 15 سپتامبر 2023 رسیده است. با ارزش فعلی بازار 6.72 میلیارد دلار، این افزایش آلت کوین را به رتبه 22 رسانده است. در عرصه ارزهای دیجیتال، در میان فعالان بازار که مشتاقانه به دنبال دارایی دیجیتال برجسته بعدی هستند، سر و صدای غیرقابل انکاری وجود دارد. با ورود موج جدیدی از ارزهای رمزنگاری شده، این تلاش منجر به تغییر شگفت انگیزی در 20 رتبه بندی برتر می شود. در حالی که به نظر می‌رسد توکن‌های تثبیت‌شده در یک الگوی معاملاتی تا حدی ثابت قرار گرفته‌اند، گروه منتخبی از ارزهای دیجیتال انعطاف‌پذیری و قاطعیت قابل‌توجهی از خود نشان می‌دهند و خود را به عنوان رقبای قدرتمندی قرار می‌دهند که می‌توانند به طور بالقوه جایگزین همتایان مشهورتر خود شوند. قابل توجه است که Toncoin (TON) به عنوان یک پیشتاز در این نبرد برای شهرت ظاهر شده است و در 30 روز گذشته از ارزش قابل توجهی بیش از 50 درصد برخوردار است.

افزایش حرکت برای Toncoin:

افزایش قابل توجه قیمت در چنین مدت کوتاهی حاکی از افزایش شتاب و علاقه به این ارز دیجیتال است. اگر تون‌کوین بتواند صعود خود را حفظ کند، باید بتواند در این آخر هفته یا در روزهای آینده به مرز 3 دلاری برسد. در همین حال، احساسات کنونی بازار عمدتاً نزولی است که با ادغام عمومی در محدوده قیمتی محدود مشخص می‌شود. کاهش اخیر قیمت ها تا حدودی خوش بینی های قبلی را فروکش کرده است. با این حال، Toncoin توانسته است در مواجهه با این شرایط توجه مثبت را به خود جلب کند. شایان ذکر است که ممکن است پس از عبور ارز دیجیتال از مرز 2 دلار، یک اصلاح منفی کوتاه مدت پیش بینی شود. داده‌های Coingecko ردیاب بازار کریپتو نشان می‌دهد که در زمان نگارش این مقاله، TON با 2.14 دلار معامله می‌شد که در 24 ساعت گذشته 12 درصد افزایش داشت و در هفت روز گذشته 20 درصد افزایش یافت. یکی از عوامل مهم در افزایش قیمت Toncoin حجم معاملات قابل توجه آن است. تنها در 24 ساعت گذشته، تونکوین حجم معاملاتی 27 میلیون دلاری را ثبت کرد که از میانگین حجم 20 روزه خود فراتر رفت.19  میلیون دلار با حاشیه قابل توجهی.

TON در افزایش حجم معاملات:

افزایش حجم مبادلات نشان دهنده افزایش علاقه و استفاده از یک ارز دیجیتال است. افزایش تعداد خریداران و فروشندگان TON منجر به شفافیت بهتر بازار و تشکیل قیمت کارآمدتر شده است. حجم معاملات بالای اخیر انگیزه لازم را برای افزایش قیمت توکن فراهم کرده است. در 14 سپتامبر، بنیاد Toncoin و تلگرام به طور مشترک از معرفی TON Space، یک کیف پول رمزنگاری جدید که به طور خاص برای کاربران تلگرام طراحی شده است، خبر دادند. TON Space اتصال به اکوسیستم شبکه باز را تسهیل می کند که توسط توکن بومی Toncoin نظارت می شود. با این حرکت، تلگرام امیدوار است تا سال 2028 بیش از 30 درصد از کاربران خود را اضافه کند. جالب است که حدود 700 میلیون نفر هر ماه از برنامه پیام رسانی پیشرو برای طرفداران ارزهای دیجیتال استفاده می کنند.
 

تگ ها