صرافی بایننس در آستانه 200 میلیونی شدن

صرافی بایننس در آستانه 200 میلیونی شدن
  • 12:03 1403-03-22
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

مدیر عامل بایننس گفت که کریپتو از پذیرندگان اولیه به اکثریت اولیه تغییر کرده است. سیگنال ارز دیجیتال به عنوان یک ابزار معاملاتی می تواند بهترین موقعیت های ورود و خروج معاملات را به تریدرها نشان دهد. می توان با استفاده از این ابزار معاملات پرسودی انجام داد.
نکته قابل توجه این است که ریچارد تنگ، مدیر عامل بایننس اخیرا به کوین تلگراف گفت که صنعت رمز ارزها از دوران پذیرش کنندگان اولیه عبور کرده و اکنون وارد دوران اکثریت اولیه شده است. اظهارات Teng در پاسخ به درخواست توضیحی از سمت کوین تلگراف در مورد اعلامیه شرکت در 8 ژوئن مبنی بر اینکه به 200 میلیون کاربر ثبت شده در سراسر دنیا رسیده است. مدیریت ریسک در نوسانگیری ارز دیجیتال خیلی مهم است.
ریچارد تنگ در توضیحی که از طریق ایمیل ارائه شد، نوشت: ما افتخار می کنیم که از 200 میلیون کاربر ثبت نام شده استقبال کرده ایم. مدیر عامل رشد سریع شرکت را به تغییر چشم انداز صنعت ارزهای دیجیتال نسبت داد. بایننس به این زودی ها روی موفقیت های خود نمی نشیند، چون همچنان در ماموریت خود برای ورود به یک میلیارد کاربر است. Teng گفت که حرکت رو به جلو تمرکز ما در بایننس بر پیشروی طرح هایی است که شمول مالی و نوآوری را ترویج می کنند.
راه رسیدن به یک میلیارد کاربر آسان نخواهد بود. این نیاز به دو برابر تعداد صاحبان فعلی رمز ارزها در سراسر دنیا و انتخاب یک نفر از هشت نفر روی کره زمین است. همچنین نیازمند حمایت سیاسی از سوی تنظیم کننده های جهانی به ویژه در ایالات متحده است، جایی که نزدیک به 50 میلیون دارنده ارز دیجیتال حدود 10 درصد از پایگاه کاربران جهانی در بلاتکلیفی نظارتی باقی می مانند، چون کمیسیون بورس و اوراق بهادار و سازمان های دولتی مشابه این کشور را در نظر می گیرند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/binance-ceo-richard-teng-crypto-industry-shifted-early-adopters-majority
 

تگ ها