بیت کوین در میان پیش بینی قیمت 350 هزار دلاری

بیت کوین در میان پیش بینی قیمت 350 هزار دلاری
  • 10:02 1403-02-24
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

بیت کوین در میان پیش بینی قیمت 350 هزار دلاری. معامله گران و تریدرها تاریخ 2016 را کاملا تکرار می کنند. به گفته معامله گر ارز دیجیتال، نمودار قیمت یبیت کوین شبیه به نمودار قیمتی است که تنها چند هفته بعد از هاوینگ سال 2016 می گذرد، چون در حوالی پایین محلی قرار دارد. شما می توانید با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال، معاملات پرسودی در بازار رمز ارزها انجام دهید.
به گفته تریدر ارز دیجیتال، بیت کوین همان مسیری را که بعد از رویداد هاوینگ بیت کوین در سال 2016 انجام داد تکرار می کند، با یک شاخص نشان می دهد که ممکن است به پایین ترین سطح خود نزدیک شود و دیگری نشان می دهد که ممکن است در اوج این چرخه به 350 هزار دلار برسد. رکت کپیتال، معامله گر ارز دیجیتال با نام مستعار، در پستی در 11 می در x اعلام کرد، بیت کوین تاریخ 2016 را کاملا تکرار کرده است و یک کندل نزولی در زیر محدوده انباشت مجدد فعلی خود در یک پنجره سه هفته ای بعد از هاوینگ ارائه می دهد. اگر می خواهید از سیگنال خرید و فروش استفاده کنید، باید منابع دسترسی به سیگنال های ارز دیجیتال را بشناسید.
Rekt نشان می دهد که محدوده انباشت مجدد در این نقطه از چرخه هر قیمتی زیر 61081 دلار است که بیت کوین  طبق داده های CoinMarketCap در حال حاضر با قیمت 60900 دلار معامله می شود. علاوه بر این، Rekt تاکید کرد که بیت کوین در حال حاضر در مرحله آخرین پیش از نصف شدن است که بعد از عبور از آن در سال 2016 تنها شش ماه بعد در 30 دسامبر شاهد افزایش 48 درصدی بود و به 973 دلار رسید.
با این حال، به گفته بنیانگذاران و مدیر سرمایه گذاری Cane Island کاهش قیمت از نمودار بالاترین تاریخ که کاهش از اوج بیت کوین به پایین ترین نقطه آن در یک بازه زمانی خاص را محاسبه می کند و قیمت بالاتری را نشان می دهد. پترسون با ارجاع به نمودار پیش بینی می کند که قیمت فعلی بیت کوین ممکن است تا ابتدای سال 2025 افزایش یافته و تقریبا 6 برابر شود.
لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-chart-post-halving-crypto-traders
 

تگ ها