بیت کوین روند صعودی هش 18 ماهه را شکست

بیت کوین روند صعودی هش 18 ماهه را شکست
  • 11:03 1403-03-27
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

ارز دیجیتال بیت کوین روند صعودی هش 18 ماهه را شکست. آیا ماینرهای بیت کوین تسلیم می شوند؟ با وجود کاهش هش ریت، فروش ماینر بیت کوین با کاهش قیمت بیت کوین از 71100 دلار به 66 هزار دلار مرتبط نیست. می توان با کمک سیگنال ارز دیجیتال معاملات پرسودی انجام داد.
نکته قابل توجه این است که هش بیت کوین از یک روند صعودی 18 ماهه کاهش یافته است که نشان دهنده شروع یک تسلیم بالقوه ماینر بیت کوین است. بعد از یک روند صعودی 18 ماهه، هش ریت واقعی بیت کوین به حدود 600 اگزاهش در ثانیه کاهش یافت. هش ریت برای اندازه گیری میزان سختی استخراج بیت کوین برای ماینرها استفاده می شود. تریدرها از استراتژی های موفق برای نوسانگیری در بازار ارز دیجیتال استفاده می کنند.
به گفته کی یانگ جو، بنیانگذار و مدیر عامل CryptoQuant شکست از روند صعودی می تواند نشان دهنده این باشد که برخی از شرکت های استخراج بیت کوین در حال فروش بیت کوین خود هستند. با وجود کاهش نرخ هش بیت کوین، شرکت های ماینینگ مقادیر قابل توجهی بیت کوین را نفروخته اند. بر اساس گزارش CryptoQuant، جریان استخراج بیت کوین به صرافی های ارز دیجیتال از اوج ماهانه 15470 بیت کوین در 21 می به تنها 7239 بیت کوین در 13 ژوئن کاهش یافت.
با این حال، به نظر نمی رسد که افت قیمت بیت کوین ناشی از تسلیم ماینرها باشد. قیمت بیت کوین از بیش از 71100 دلار در 5 ژوئن به 66800 دلار فعلی کاهش یافت، در حالی که جریان روزانه ماینرها به صرافی ها به طور پیوسته کاهش یافت. کاهش هش ریت واقعی بیت کوین را می توان به این دلیل که شرکت های ماینینگ دستگاه های ماینر نسل قدیمی ASIC را خاموش می کنند که از نصف چهارم بیت کوین بی سود شده اند نیز نسبت داده شود. در همین حال، کل هش ریت بیت کوین در 12 ژوئن به 586377 اگزاهش در ثانیه کاهش یافت.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-true-hashrate-breaks-18-month-uptrend-btc-miners-capitulating
 

تگ ها