الگوی صلیب طلایی بار دیگر باعث افزایش قیمت بیت کوین می شود

الگوی صلیب طلایی بار دیگر باعث افزایش قیمت بیت کوین می شود
  • 11:02 1403-02-30
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

ارز بیت کوین(BTC) صلیب طلایی را آماده می کند که آخرین بار باعث افزایش 170 درصدی قیمت بیت کوین شد. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، معاملات پرسودی انجام دهید. بیت کوین در بازه های زمانی پایین تر سیگنال های صعودی را منتشر می کند، ولی آیا اقدام قیمت بیت کوین می تواند بر مقاومت کلیدی غلبه کند؟
توجه داشته باشید که بیت کوین فشار بر نقدینگی سربار را در 17 می ادامه داد، چون تجزیه و تحلیل ها به تلاقی طلایی جدید در بازه های زمانی پایین تر نگاه می کردند. داده های کوین کوین تلگراف و تریدینگ ویو نشان می دهد که قیمت بیت کوین نزدیک به بالاترین سطح خود از اواسط آوریل باقی مانده است. نقدینگی در 67 هزار دلار و بالاتر همچنان یک نیروی صعودی باقی مانده است که در زمان نوشتن این خبر در مجموع حدود 75 میلیون دلار بود، به ازای هر داده از منبع نظارتی CoinGlass. اگر می خواهید در بازار کریپتو مشغول ترید شوید، باید مدیریت ریسک در بازار ارز دیجیتال را یاد بگیرید.
در حالی که هنوز پایین تر از بالاترین قیمت های تاریخ 2024 و 2021 است، ولی با این حال بیت کوین ناظران بازار را هیجان زده کرد، با معامله گر معروف مستعار موستاچ که به طور خاص دو خط روند را برجسته می کند. او در بخشی از یکی از آخرین پست های خود در X به دنبال کنندگان خود گفت که صلیب طلایی دلار بیت کوین قریب الوقوع است. الگوی طلایی زمانی اتفاق می افتد که میانگین متحرک کوتاه مدت بالاتر از معادل بلند مدت باشد، آخرین اتفاق در اکتبر سال گذشته رخ داد.
درست قبل از اینکه بیت کوین بخش عمده ای از آخرین سود خودش را به دست آورد. آخرین تقاطع صعودی بیش از شش ماه قب بود. بیت کوین از آن زمان تاکنون بیش از 170 درصد افزایش یافته است. معامله گر همکار Titan of Crypto پیشنهاد کرد که شاخص Ichimoku Cloud ممکن است روند را کپی کند. بخشی از یک پست X که در 16 می خوانده شد، به نظر می رسد بیت کوین از اوایل سال 2024 همان الگو را تکرار می کند و اضافی کرد که BTC/USDT در آخرین باری که الزامات ایچیموکو برآورده شد، بیش از 60 درصد افزایش یافت.
همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، این منطقه شامل خطوط روندهای مختلف بازار صعودی است که اکنون همه در یک مکان همگرا هستند. از جمله آنها می توان به قیمت واقعی کوتاه مدت و میانگین متحرک 100 روزه اشاره کرد که دومی به سرعت در حال افزایش است و اکنون به بالای 62 هزار دلار می رسد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-golden-cross-last-sparked-170-btc-price-gains
 

تگ ها