بیت کوین به صورت تدریجی در حال صعود است

بیت کوین به صورت تدریجی در حال صعود است
  • 12:03 1403-03-17
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

قیمت بیت کوین افزایش مناسبی را در بالای مقاومت 70500 دلاری شروع کرد. ارز بیت کوین نشانه های مثبتی از خود نشان می دهد و ممکن است در کوتاه مدت شتاب صعودی بالاتر از مقاومت 72 هزار دلار کسب کند. سیگنال ارز دیجیتال یکی از بهترین ابزارهای معاملاتی است که شما می توانید با استفاده از آن بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که بیت کوین افزایش خودش را به بالای سطوح مقاومت 70 هزار دلار و 70500 دلار افزایش داد. قیمت بالای 70 هزار دلار معامله می شود و یک خط روند صعودی مهم با حمایت 70600 دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD شکل می گیرد. اگر این جفت ارز بالاتر از سطح 72 هزار دلار قرار بگیرد، می تواند شتاب صعودی بیشتری را به دست آورد.
نکته قابل توجه این است که قیمت ارز بیت کوین(BTC) بالای سطح 69500 دلار ثابت مانده و تحلیلگران پیش بینی کردند که قیمت این ارز می تواند افزایش یابد و به سطوح بالاتری برسد. بیت کوین توانست سطوح 70 هزار دلار و 70200 دلار را با موفقیت رد کند تا بیشتر به یک منطقه مثبت حرکت کند. گاوها و معامله گران بزرگ حتی قیمت را به بالای 70500 دلار رساندند. اوج قیمت بیت کوین نیز در 71600 دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در حال تثبیت سود خود در این ناحیه است.
زمانی که هیاهو از بین می رود و تقاضا کاهش می یابد، تریدرها می توانند دارایی های بی ارزش را حفظ کنند که باعث ضررهای مالی قابل توجهی می شود. بیت کوین با مقاومت های مهمی روبرو است که اگر بتواند از این مقاومت ها عبور کند، می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند. مهم ترین مقاومتی که بیت کوین با آن روبرو است، سطح 72 هزار دلار است که چند بار به این ناحیه برخورد کرده است.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/analysis/btc/bitcoin-price-climbs-70k/
 

تگ ها