کاهش 3 درصدی نقدینگی بیت کوین روی قیمت تاثیر می گذارد

کاهش 3 درصدی نقدینگی بیت کوین روی قیمت تاثیر می گذارد
  • 12:03 1403-03-23
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

با کاهش 3 درصدی نقدینگی بیت کوین، قیمت بیت کوین 60 هزار دلار به خطر می افتد. بیت کوین تحلیلگران را عصبی می کند، چون پشتیبانی 69 هزار دلاری مجددا حفظ نمی شود. می توان با کمک سیگنال ارز دیجیتال از بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین سود به دست آورد.
ارز بیت کوین در جلسه معاملاتی 11 ژوئن زیر 68 هزار دلار معامله شد، چون تجزیه و تحلیل ها نسبت به کاهش بیشتر قیمت بیت کوین هشدار داده بودند. داده های کوین تلگراف نشان می دهد که بیت کوین 3 درصد کاهش یافته است. بعد از بسته شدن کندل روزانه در Bitstamp به 67300 دلار رسید.
گاوهای بیت کوین به دلیل عدم پشتیبانی در سطح 69 هزار دلار، نتوانستند از طریق نقدینگی سفارش مبادله ای نازک از حرکت نزولی جلوگیری کنند. روز قبل، کیث آلن، یکی از بنیانگذاران منابع معاملاتی هشدار داده بود که پیشنهادات ناکافی می تواند یک علامت هشدار برای افزایش قیمت بیت کوین باشد.
در پست بعدی در X، Material Indicators اشاره کرد که با آخرین حرکت نزولی، بیت کوین به طور رسمی 69 هزار دلار را به عنوان حمایت رد کرده است و همچنین میانگین متحرک 21 روزه را که یک خط روند کلیدی کوتاه مدت است، رها کرده است.
همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، کاتالیزور بالقوه اصلی نوسانات هفته برای اقدام قیمت بیت کوین و کریپتو، داده های اقتصادی ایالات متحده، شاخص قیمت مصرف کننده و شاخص قیمت تولید کننده به همراه آخرین تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره و کنفرانس مطبوعاتی همراه است. با مهم ترین اندیکاتورها برای نوسانگیری ارز دیجیتال می توان قیمت بیت کوین را پیش بینی کرد.
نظرات متفاوتی در مورد پشتیبانی بیت کوین در همین حال، در تحلیل بازار خود معامله گر و مفسر همکار Credible Crypto پیشنهاد کرد که نتیجه حرکت نزولی ممکن است به اندازه سفر به 60 هزار دلار رادیکال نباشد. با اضافی شدن نقدینگی و خروج نقدینگی از بازار به میل تریدرها با حجم بالا، اشتها برای بیت کوین می تواند حتی کمتر از 65 هزار دلار را در اختیار گاوهای نر قرار دهد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/btc-price-risks-60k-bitcoin-bid-liquidity-new-3-dip
 

تگ ها