مدیر عامل Bitfarms ماینر بیت کوین در پاسخ به شکایت استعفا می دهد

مدیر عامل Bitfarms ماینر بیت کوین در پاسخ به شکایت استعفا می دهد
  • 12:02 1403-02-25
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

مدیر عامل ماینر بیت کوین Bitfarms در پاسخ به شکایت فورا استعفا می دهد. نیکلاس بونتا، یکی از بنیانگذاران و مدیران Bitfarms بعد از طرح شکایت جفری مورفی برای غرامت 27 میلیون دلاری علیه این شرکت معدنی، به عنوان رئیس و مدیر عامل موقت انتخاب خواهد شد. سیگنال ارز دیجیتال به تریدرها و معامله گران این امکان را می دهد تا بهترین موقعیت های خرید و فروش ارز دیجیتال را تشخیص دهند. یکی دیگر از موارد مهم در بازار و معاملات ارز دیجیتال توجه به عوامل موثر بر دقت سیگنال های ارز دیجیتال است.
توجه داشته باشید که جفری مورفی، رئیس و مدیر عامل سابق شرکت استخراج ارزهای دیجیتال Bitfarms بلافاصله بعد از طرح شکایت علیه این شرکت در کانادا از سمت خود استعفا می دهد. در اطلاعیه 13 می، Bitfarms اعلام کرد که مورفی را به عنوان مدیر عامل و رئیس پیش از برنامه اعلام شده قبلی برای ادامه رهبری شرکت تا زمانی که جایگزینی پیدا شود، خاتمه داده است. به گفته این شرکت، مورفی در 10 می شکایتی 27 میلیون دلاری علیه Bitfarms در دادگاه عالی انتاریو به اتهام نقض قرارداد، اخراج غیرقانونی خسارات تشدیدکننده و مجازات تنظیم کرد.
Bitfarms گفت که شرکت بر این باور است که این ادعاها بی ارزش هسند و می خواهد از خود دفاع کند. نیکلاس بونتا، رئیس و یکی از بنیانگذاران شرکت، به عنوان رئیس موقت و مدیر اجرایی منصوب شده است و تا زمانی که جستجوی اجرایی تکمیل شود و جانشین منصوب شود، شرکت را هدایت خواهد کرد.
Bitfarms در ماه مارس اعلام کرد که می خواهد به دنبال جایگزینی برای Morphy باشد که از سال 2020 در این شرکت بوده است. به گفته این شرکت، در چند هفته آینده مدیر عامل جدیدی را مصنوب خواهد کرد. کوین تلگراف برای اظهار نظر با مورفی تماس گرفت ولی در زمان انتشار پاسخی دریافت نکرد. طبق بررسی های انجام شده، شرکت ماینر ارز دیجیتال Bitfarms در حال حاضر 11 بیت کوین دارد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitfarms-ceo-departs-filing-lawsuit
 

تگ ها