احتمال تسلیم شدن ماینرهای بیت کوین با کاهش شدید درآمد

احتمال تسلیم شدن ماینرهای بیت کوین با کاهش شدید درآمد
  • 11:02 1403-02-12
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

هیچ نشانه ای از تسلیم ماینرهای بیت کوین با وجود کاهش شدید درآمد وجود ندارد. کی یانگ جی، مدیر عامل CryptoQuant گفت که علیرغم کاهش درآمد استخراج بیت کوین از زمان نصف شدن، ماینرهای بیت کوین هیچ نشانه ای از تسلیم شدن نشان نداده اند. اگر ماینرها همچنان به فعالیت خود ادامه دهند، قیمت بیت کوین می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند.
توجه داشته باشید که ماینرها علیرغم کاهش درآمدشان به پایین ترین حد 14 ماهه بعد از رویداد نصف شدن در آوریل، هیچ نشانه ای از کاپیتولاسیون نشان نمی دهد. کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant در پستی در 30 آوریل در X گفت که به دنبال کاهش درآمد به سطوح بعد از داشتن، ماینرهای بیت کوین اکنون با دو گزینه روبرو هستند، تسلیم شدن یا انتظار رشد قیمت بیت کوین برای پوشش هزینه های خود.
جو با استناد به نمودار 365 روزه Puell Multiple معیاری که سطح فشار فروش از طرف ماینرها را تخمین می زند، گفت که ماینرها فعلا هیچ نشانه ای از تسلیم شدن ندارند. تحلیل جو در حالی انجام می شود که افت اخیر قیمت کریپتو باعث نگرانی در مورد تسلیم ماینرها و استخراج بیت کوین شده است. درآمد ماینرهای بیت کوین بلافاصله بعد از هاوینگ افزایش یافت و شکارچیان ساتوشی و پروتکل رانز از طریق بینی برای اولین بلوک های استخراج شده بعد از هاوینگ در 20 آوریل هزینه فضایی را پرداخت کردند.
ریسک تسلیم ماینرهای بیت کوین در حال افزایش است، با سودهایی که به اندازه آنها فشرده شده است. این شرکت گفت که اگر قیمت بیت کوین در چند روز آینده به روند نزولی خود ادامه دهد و به یک طلسم چند هقفته ای کشیده شود، ماینرهای بزرگ در معرض خطر نقدینگی تعدادی بیت کوین برای محافظت از خود هستند.
قیمت هش بیت کوین به پایین ترین حد تاریخ 46.55 دلار کاهش یافته است که 74 درصد نسبت به اوج بعد از هاوینگ بیت کوین به ازای هر داده شاخص هش ریت کاهش یافته است. قیمت بیت کوین در حال حاضر روی 60400 دلار است که 18 درصد از بالاترین قیمت تاریخ خود فاصله دارد.
 

تگ ها