با وجود میلیاردها ورودی ETF، قیمت بیت کوین تغییر نمی کند

با وجود میلیاردها ورودی ETF، قیمت بیت کوین تغییر نمی کند
  • 12:03 1403-03-20
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

با وجود میلیاردها ورودی ETF قیمت بیت کوین تغییر نمی کند. بهتر است بدانید، ETFهای بیت کوین در ایالات متحده به تازگی وارد نوزدهمین روز خود شده اند. معامله گران و تریدرها توضیح می دهند که چرا به افزایش قیمت بیت کوین منجر نشده است. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که علیرغم رکورد 19 روزه جریان ورودی به صندوق های نقدی قابل معامله بیت کوین مستقر در ایالات متحده، بسیاری از آنها تعجب می کنند که چرا قیمت بیت کوین نتوانسته از بالاترین قیمت خود یعنی 73600 دلار در ماه مارس فراتر رود. تحلیلگران می گویند که آنها پاسخ این سوال را دارند.
از 6 ژوئن بیت کوین را مشاهده کنید. طبق گزارش های منتشر شده، صندوق های ETF در سراسر دنیا حدود 1.3 میلیون بیت کوین یا 5.2 درصد از عرضه در گردش بیت کوین را در اختیار داشتند که بخش بزرگی از آن در اختیار ETFهای فهرست شده ایالات متحده است. با این حال، تحلیلگران می گویند بسیاری از عوامل دیگر بر قیمت تاثیر می گذارد و ETFها نفوذ کافی ندارند.
چارلز ادواردز، بنیانگذار سرمایه گذاری Capriole  کوین تلگراف گفت که جریان های ETF فوق العاده هستند، ولی آنقدر قوی نیستند که از کل فروش اکوسیستم فاتر بروند. رادار بیر، یکی از بنیانگذاران صرافی ارز دیجیتال به کوین تلگراف گفت که ETFها مهم هستند، ولی قیمت بیت کوین بیشتر تحت تاثیر عوامل کلان اقتصادی و رویدادهای ژئوپلیتیکی است. توصیه می کنیم تا مهمترین اندیکاتورها برای نوسانگیری ارز دیجیتال را بشناسید.
بر اساس داده های Farside، ورودی خالص بیت کوین ETF در 6 ژوئن بالغ بر 217.7 میلیون دلار بوده است. از زمان راه اندازی، ETFهای بیت کوین بیشاز 15.5 میلیارد دلار جریان داشته اند. با اینکه برخی از معامله گران و تریدرها معقتد هستند که این مبلغ هنوز بسیار ناچیز است تا زمانی که بازارهای دیگر باز شوند، تاثیر چشمگیری بر قیمت ها نداشته باشد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-etf-inflows-price-stagnant-crypto-traders-analysis
 

تگ ها