بعد از اعلام کاهش تورم در آمریکا، قیمت بیت کوین افزایش یافت

بعد از اعلام کاهش تورم در آمریکا، قیمت بیت کوین افزایش یافت
  • 08:03 1403-03-25
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

قیمت بیت کوین در عرض چند ثانیه 1.5 هزار دلار افزایش یافت، چون CPI ایالات متحده کاهش تورم را نشان می دهد. بیت کوین بعد از یک چاپ داده کلان ایالات متحده که چند روز کاهش قیمت بیت کوین را معکوس کرد، دوباره شارژ می شود. می توان به لطف سیگنال ارز دیجیتال، بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را کاهش داد.
نکته قابل توجه این است که ارز بیت کوین بعد از آنکه داده های تورم ایالات متحده یک افت غافلگیر کننده را به همراه داشت، در افتتاحیه وال استریت در 12 ژوئن افزایش یافت. داده های کوین تلگراف افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین را به 69600 دلار در Bitstamp نشان دادند.
ارز دیجیتال بیت کوین در عرض چند ثانیه 1500 دلار افزایش یافت، چون چاپ ماه می از شاخص قیمت مصرف کنندهنشان داد که تورم سریع تر از حد انتظار سرد می شود. CPI ماه به ماه بدون تغییر نسبت به ماه گذشته بود، در حالی که آمار سال به سال 3.3 درصد بود که هر دو 0.1 درصد کمتر از پیش بینی بود. مدیریت ریسک در نوسانگیری ارز دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است.
شاخص کل اقلام برای 12 ماه منتهی به ماه مه 3.3 درصد افزایش یافت که رشد کمتری نسبت به رشد 3.4 درصدی برای 12 ماه منتهی به آوریل داشت. در بیانیه مطبوعاتی رسمی اداره آمار کار ایالات متحده تایید شد که شاخص همه اقلام کمتر غذا و انرژی طی 12 ماه گذشته 3.4 درصد افزایش یافته است.
نتیجه، امتیازی بود که برای دارایی های ریسک از جمله ارزهای دیجیتال که در آستانه CPI در رفتاری کلاسیک برای بیت کوین و آلت کوین ها آسیب دیده بودند. اکنون بازارها برای نشست ژوئن کمیته بازار باز فدرال رزرو یا FOMC آماده می شوند که در اواخر روز برگزار می شود. در اینجا تصمیم در مورد تغییرات نرخ بهره و همچنین تفسیر اقتصاد توسط جروم پاول، رئیس فدرال رزرو از اهمیت کلیدی برای احساسات برخوردار است.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/btc-price-shoots-up-1-5-k-us-cpi-shows-inflation-slowing
 

تگ ها