نوسانات قیمت بیت کوین در 15 روز گذشته بی سابقه بوده است

نوسانات قیمت بیت کوین در 15 روز گذشته بی سابقه بوده است
  • 12:03 1403-03-22
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

نوسانات ارز بیت کوین تا 6 درصد از سطوح پایین بی سابقه است. قبل از کاهش قیمت در 7 ژوئن، نوسانات بیت کوین در 15 روز گذشته در 6 درصد پایینی موارد قرار داشت. سیگنال ارز دیجیتال یکی از ابزارهای معاملاتی است که می توان با استفاده از آن معاملات پرسودی انجام داد.
نکته قابل توجه این است که قیمت بیت کوین طی 15 روز منتهی به کاهش شدید در 7 ژوئن به قدری اندک حرکت کرد که به پایین ترین حد تاریخی که در تمام دوره های 15 روزه در تاریخ بیت کوین مشاهده شده بود، نزدیک شد. به گفته رافا زاگوری، مدیر ارشد سرمایه گذاران سوان بیت کوین دوره بین 24 مه و 7 ژوئن در میان 6 درصد موارد پایین برای نوسانات قیمت بود. می توان با استفاده از مهم ترین اندیکاتورها برای نوسانگیری ارز دیجیتال، قیمت رمز ارزها را پیش بینی کرد و معاملات پرسودی انجام داد.
خط آبی افقی آخرین عدد نوسانات 15 روزه 23 درصدی است. بدون شک نزدیک به سطح پایین تر به نظر می رسد. بر اساس داده های کوین مارکت کپ، بعد از دوره 15 روزه که طی آن در محدوده 7 درصد معامله می شد، بین 66900 تا 71600 دلار در نوسان بود، قیمت بیت کوین به شدت با 3.33 درصد کاهش به 69200 دلار رسید.
این سقوط به دنبال انتشار گزارش خلاصه وضعیت اشتغال در ایالات متحده بود که رشد شغلی قوی تری از حد انتظار را منتشر کرد که نشان می دهد نرخ تورم ممکن است توسط فدرال رزرو ایالات متحده در 11 ژوئن کاهش نیابد. معیاری که در زمان های اخیر توسط تحلیلگران برای پیش بینی قیمت بیت کوین به دقت تحت نظارت است. با این حال، زاگوری نتایج قیمت بیت کوین را در دوره های قبلی با نوسانات کم یا پایین تر برجسته کرد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-volatility-record-levels-swan-rapha-zagury
 

تگ ها