بیت کوین به 62 هزار دلار رسید؛ آیا این قیمت حفظ می شود؟

بیت کوین به 62 هزار دلار رسید؛ آیا این قیمت حفظ می شود؟
  • 12:04 1403-04-07
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

قیمت بیت کوین به 62 هزار دلار افزایش می یابد، ولی آیا این قیمت حفظ می شود؟ قیمت بیت کوین به بالای 62 هزار دلار بازمی گردد، ولی معامله گران فنی مطمئن نیستند که آیا روند نزولی بیت کوین به پایان رسیده است یا خیر. آموزش ارز دیجیتال یکی از موضوعات مهم در خصوص خرید و فروش رمز ارزهاست.
نکته قابل توجه این است که قیمت بیت کوین(BTC) به بالای 62 هزار دلار برمی گردد، ولی تریدرها از اتمام روند نزولی مطمئن نیستند. قیمت بیت کوین در 24 ژوئن به پایین ترین حد خود در شش هفته گذشته رسید، قبل از اینکه خریداران وارد عمل شوند و کمتر از 24 ساعت بعد قیمت را به بالای 62 هزار دلار برگردانند. معامله گران از ابزارهای تحلیل بازار ارز دیجیتال استفاده می کنند.
معامله گر محبوب Jelle ادعا کرد که برخی از علاقه خریدار به پایین ترین سطح بازگشته است و منطقه 60 هزار دلاری به عنوان حمایت عمل می کند. این تحلیلگر در پستی در 25 ژوئن در X نوشت که اگر بیت کوین امروز بتواند در بازه زمانی پایین تری قفل شود، فکر می کنم قبل از پایان هفته آن را به 63500 دلار برگردانیم.
این معامله گر همچنین به شرایط فروش بیش از حد قیمت Bitcoin بعد از کاهش آن به 58400 دلار در 14 ژوئن اشاره کرد و به شباهت های بین قیمت فعلی و زمانی که بیت کوین در اوت 2023 حدود 26 هزار دلار معامله شد، اشاره کرد. در حالی که چرخه سال 2024 متفاوت است، با تولید بیت کوین قبل از نصف شدن یارانه های بلوک، بالاترین رکورد جدیدی را تولید می کند، شواهد زیادی نشان می دهد که تندترین سود بیت کوین هنوز در پیش است.
برای Jelle شاخص قدرت نسبی یک عامل مساعد اصلی است. RSI یک اندیکاتور نوسانی پیرو روند است که میزان خرید و فروش بیش از حد دارایی در یک سطح مشخص را نشان می دهد. در یک بازه زمانی روزانه، بیت کوین تصویر هیجان انگیزی را ترسیم می کند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-sees-oversold-bounce-to-62k-but-will-it-hold

تگ ها