بیت کوین 1.6 میلیون دلار پرداخت تایید شده را در یک روز ثبت کرد

بیت کوین 1.6 میلیون دلار پرداخت تایید شده را در یک روز ثبت کرد
  • 09:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

ارز دیجیتال بیت کوین 1.6 میلیون دلار پرداخت تایید شده را در یک روز ثبت کرد. اگر شما قیمت بیت کوین(BTC) را زیر نظر بگیرید، می توانید بهترین موقعیت های خرید و فروش ارز دیجیتال بیت کوین را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که راه اندازی بیت کوین رونز نقش مهمی در افزایش تعداد کل تراکنش ها در شبکه بیت کوین(Bitcoin) ایفا کرد. استفاده برای خریدهای روزانه، شبکه بیت کوین بیشترین تعداد پرداخت تایید شده را در 23 آوریل ثبت کرد. سه روز بعد از ورود به چرخه هاوینگ جدید در 20 آوریل، شبکه بیت کوین بیش از 1.6 میلیون تراکنش منحصر به فرد بین فرستنده و گیرنده را پردازش کرد.
مقایسه داده های Blockchain.com و گلس نود نشان می دهد که ارتباط مستقیمی بین راه اندازی بیت کوین رونز و افزایش معاملات روزانه بیت کوین وجود دارد. طبق داده های Dune Runes 81.3 درصد از کل تراکنش های بیت کوین را در 23 آوریل نشان می دهد. صنعت استخراج بیت کوین یک از حوزه های مهم در بازار ارز دیجیتال است که قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار می دهد.
در نهایت، ارز دیجیتال بیت کوین بیشترین سهم تراکنش های شبکه را به دست آورد. بیت کوین تا 29 آوریل، 77.8 درصد از کل تراکنش های شبکه را تشکیل داد، در حالی که Runes 18.8 درصد سهم داشت. افزایش تعداد تراکنش های بیت کوین رونز به نفع صنعت ماینینگ عمل کرده است. دو تا از بزرگ ترین شرکت های استخراج که ایالات متحده فعالیت می کنند، در مکاتبه با کوین تلگراف، تاثیر مثبت Runes را از نظر مالی و عملکردی برجسته کردند. از زمان اجرای هاوینگ بیت کوین، تراکنش های Rune بیش از 1200 بیت کوین کارمزد تراکنش به ماینرها اضافی کرده است.
 

تگ ها