استقبال معامله گران بیت کوین علارغم کاهش قیمت آن

استقبال معامله گران بیت کوین علارغم کاهش قیمت آن
  • 12:03 1403-03-31
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

معامله گران برتر بیت کوین(BTC) با وجود کاهش قیمت بیت کوین به 64300 دلار صعودی هستند. نهنگ ها و ماینرهای بیت کوین محتاطانه خوشبین هستند و حمایت 64300 دلاری را تقویت می کنند. می توان با کمک سیگنال ارز دیجیتال، بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را پیدا کرد.
نکته قابل توجه این است که در 18 ژوئن قیمت بیت کوین با 5.6 درصد کاهش در طور روز به 64300 دلار رسید و به پایین ترین سطح خود در بیش از یک ماه گذشته رسید. روند نزولی شش روزه با داده های اقتصاد کلان که به کاهش رشد اقتصاد ایالات متحده به ویژه در خرده فروشی و اشتغال اشاره می کند، همزمان بود.
در همین حال، فدرال رزرو ایالات متحده نرخ بهره را در بالاترین سطح خود در دو دهه اخیر نگه داشته است. با این وجود، انعطاف پذیری در بازارهای مشتقات به بهبود احتمالی قیمت بیت کوین در آینده اشاره دارد. بر اساس گزارش یاهو فایننس، خرده فروشی ایالات متحده نسبت به ماه قبل 0.1 درصد افزایش یافته است که کمتر از اجماع اقتصاددانان 0.3 درصد است.
پل اشورث، اقتصاددان ارشد آمریکای شمالی در کپیتال اکونومیکس، خاطرنشان کرد که این داده ها حاکی از کمبود تولید ناخالص داخلی در سه ماهه دوم است. با این حال، متیو لوزتی، اقتصاددان ارزش ایالات متحده در دویچه بانک، معقتد است که مصرف در حال بازگشت به سرعت عادی تر برای اقتصاد است. جان ویلیامز رئیس فدرال رزرو نیویورک، اقتصاد و بازار کار ایالات متحده را قوی توصیف کرد و انتظار دارد تورم در نیمه دوم سال جاری به کاهش خود ادامه دهد. تحلیل فاندامنتال در سیگنال ارزهای دیجیتال مهم است.
ویلیامز گفت که سیاست فعلی فدرال رزرو بر اقتصاد تاثیر می گذارد، ولی استدلال کرد که بانک مرکزی قبل از بررسی کاهش نرخ بهره به داده های زیادی نیاز دارد. یک محیط با نرخ بهره بالا به نفع سرمایه گذاری ها با درآمد ثابت است و برای بیت کوین مضر است. این واقعیت که شاخص S&P 500 در 18 ژوئن به بالاترین حد خود رسید، حتی اگر توسط تعداد معدودی از شرکت های فناوری هدایت شود، همچنین بر علاقه سرمایه گذاران به بیت کوین تاثیر منفی می گذارد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/why-are-top-bitcoin-traders-bullish-despite-dip-to-64300
 

تگ ها