بازی های نهنگ بیت کوین معامله گران را کلافه کرد

بازی های نهنگ بیت کوین معامله گران را کلافه کرد
  • 11:05 1403-05-21
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

تحلیل‌ها می‌گویند که اقدام دفتر سفارش بیت‌کوین در حال حاضر با نقدینگی قابل توجهی در سمت فروش مشخص شده است، اما این ممکن است در هر زمانی ناپدید شود. قیمت بیت کوین در افتتاحیه 9 آگوست وال استریت به زیر 60000 دلار سقوط کرد زیرا معامله گران به حرکت های "غیر منطقی" نهنگ چشم دوخته بودند.
داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که آخرین افزایش قیمت بیت کوین 61028 دلار پس از رسیدن به 62775 دلار در Bitstamp تمام شده است.
اکنون با کاهش 3 درصدی نسبت به باز روزانه، BTC/USD با مقاومت قابل توجهی بالاتر از مرز 62000 دلار مواجه شده است، با تجزیه و تحلیل نشان می دهد که این می تواند دستکاری عمدی باشد. منبع نظارتی CoinGlass در X با بررسی کتاب سفارش Binance پاسخ داد: «شخصی سفارشات فروش بزرگی را از 61200 تا 62500 دلار، مجموع 12 هزار بیت کوین ارسال کرد.
معامله‌گر محبوب Daan Crypto Trades به عدم تعادل بین نقدینگی پیشنهادی و درخواستی اشاره کرد، زیرا خریداران هنوز حجم زیادی از روز قبل ندارند.
750 میلیون دلار در محصولات بزرگ و 300 میلیون دلار در محصولات کوچک. و این فقط در بایننس است ،» او به دنبال کنندگان X گفت. همانطور که کوین تلگراف گزارش کرده است، معامله گران با حجم بالا اغلب یک سری سفارشات را بالاتر یا پایین تر از قیمت لحظه ای انجام می دهند تا بازار را در جهت معینی حرکت دهند. این عمل که به عنوان "جعل" شناخته می شود، در سراسر بازارهای رمزنگاری رایج است.
معامله گران به طور کلی در مورد قدرت قیمت بیت کوین اختلاف نظر داشتند. در حالی که برخی انتظار حرکت نزولی قابل توجه دیگری را داشتند، برخی دیگر به خطوط روند بلندمدت به عنوان دلیلی بر بهبود پایدار و احتمال صعود بیشتر در آینده نگاه کردند. «$BTC به بالای خط روزانه EMA 200 بازگشته است.

لینک خبر: cointelegraph

تگ ها