فروش بیش از 1 میلیارد دلاری نهنگ های بیت کوین

فروش بیش از 1 میلیارد دلاری نهنگ های بیت کوین
  • 07:04 1403-04-01
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

فروش نهنگ های بیت کوین بیش از 1 میلیارد دلار در دو هفته گذشته. داده های CryptoQuant نشان می دهد که فروش با خروجی خالص از ETFهای بیت کوین فهرست شده در ایالات متحده در همان دوره همزمان است. می توان با کمک سیگنال ارز دیجیتال، بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص داد.
نکته قابل توجه این است که دارندگان و ماینرهای بلند مدت بیت کوین در دو هفته گذشته فروشندگان قابل توجهی از این رمز ارز بوده اند و نشانه کمی از علاقه مجدد به خرید وجود دارد. این روند از طریق کاهش باندهای سنی UTXO مشاهده شده است که نشان دهنده افزایش فعالیت فروش است. بعضی از ماینرها به دلیل کاهش پاداش استخراج بعد از نصف شدن، تمرکز خود را به بخش پررونق هوش مصنوعی تغییر می دهند که ممکن است باعث افزاش فعالیت فروش شود.
شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای CryptoQuant در گزارشی که روز چهارشنبه با CoinDesk به اشتراک گذاشته شد گفت که دارندگان و ماینرهای بلند مدت بیت کوین از بزرگ ترین فروشندگان دارایی در دو هفته گذشته بوده اند و نشانه های کمی از تقاضای مجدد را نشان می دهند. تحلیل فاندامنتال در سیگنال ارزهای دیجیتال برای اعتبارسنجی سیگنال ها مورد استفاده قرار می گیرد.
کیف پول هایی که توسط CryptoQuant ردیابی می شوند، نهنگ ها را نشان می دهند. یک اصلاح محاوره ای برای دارندگان بزرگ هر توکنی در دو هفته گذشته بیش از 1.2 میلیارد دلار بیت کوین فروخته اند که احتمالا به جای استفاده در بازار آزاد از کارگزاران استفاده می کنند.
تحلیلگران نوشته اند که تریدرها هنوز ذخایر بیت کوین خود را افزایش نمی دهند و رشد تقاضای دارندگان بزرگ هنوز قدرت ندارد. نقدینگی استیبل کوین به کندی ادامه داده و با کم ترین سرعت از نوامبر 2023 رشد کرده است. این تریدرها دارایی های خود را از زمانی که قیمت بیت کوین در اواخر ماه مه بیش از 70 هزار دلار معامله شد، کاهش داده اند.

 

تگ ها