ماینر بیت کوین CleanSpark قرار است نرخ هش را دو برابر کند

ماینر بیت کوین CleanSpark قرار است نرخ هش را دو برابر کند
  • 11:11 1402-11-18
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

ماینر بیت کوین، CleanSpark قرار است با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ، نرخ هش را دو برابرکند. این ماینر انتشار دارد زمانی که بیت کوین ریگ های ماینینگ را از چهار مرکز جدید خریداری کرده است، به موقع دو برابر شود تا بیت کوین به نصف کاهش یابد. این خبر می تواند روی قیمت بیت کوین تاثیر بگذارد.
توجه داشته باشید، شرکت CleanSpark قرار است بعد از بیت کوین نرخ هش خودش را در نیمه اول سال 2024 دو برابر کند. ماینر با خرید چهار تسهیلات جدید ماینینگ قبل از نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین موافقت کرد. CleanSpark در 6 فوریه اعلام کرد که سه تاسیسان ماینینگ در MCCP را به قیمت 19.87 میلیون دلار خریداری کرده است که بعد از نهایی شدن خرید، 2.42 اگزا هش در ثانیه تولید خواهد کرد.
این شرکت همچنین با خرید یک مرکز استخراج اضافی در دالتون، جورجیا به مبلغ 6.9 میلیون دلار موافقت کرد که 0.8 اگزا هش در ثانیه تولید خواهد کرد. با این حال، این تاسیسات در حال ساخت است و تا آوریل 2024 آماده نخواهد شد. سهام CleanSpark در روز بعد از اعلام آن شاهد افزایش 12 درصد بود.
این حرکت ها در حالی انجام می شود که CleanSpark خودش را برای رویداد نصف کردن بیت کوین آینده که برای اواخر آوریل برنامه ریزی شده است، آماده می کند. جایی که پاداش استخراج بیت کوین از 6.25 به 3.125 بیت کوین کاهش می یابد. زک برادفورد، مدیر عامل CleanSpark در این اطلاعیه گفت که کارایی عملیاتی ما را در حالی که برای نصف شدن آماده می شویم بهبود می بخشد. این شرکت معاملات را در تاریخ 6 فوریه با قیمت 8.70 دلار بسته است، افزایشی بیش از 12 درصدی در روز و افزایش کمی زیر 0.5 درصد در معاملات بعد از ساعت کاری.