دنیای کریپتو میتواند نتیجه انتخابات آمریکا را تغییر دهد

دنیای کریپتو میتواند نتیجه انتخابات آمریکا را تغییر دهد
  • 13:06 1403-06-25
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

در آستانه انتخابات 2024 ایالات متحده، صنعت ارز دیجیتال و جامعه طرفداران آن برای حمایت از کاندیداهای حامی آموزش ارز دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. دکتر تونیا ام. ایوانز، استاد حقوق دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، در مصاحبه‌ای با کوین‌تلگراف درباره تأثیر ارزهای دیجیتال بر انتخابات پیش‌رو صحبت کرد. به گفته او، رقابت ریاست‌جمهوری 2024 بسیار نزدیک خواهد بود و مسائلی مانند ارزهای دیجیتال می‌توانند بر سرنوشت آرا تأثیرگذار باشند. با این حال، دکتر ایوانز تأکید کرد اگر رأی‌دهنده‌ای بر اساس مسائل مختلف تصمیم‌گیری کند و تنها حامی ارز دیجیتال باشد، بعید است که تنها این موضوع رأی او را به نفع یک نامزد تغییر دهد.
دکتر ایوانز همچنین توضیح داد که رقابت‌های انتخاباتی عمدتاً برای جلب آرای ایالت‌های کلیدی مانند پنسیلوانیا، جورجیا و آریزونا است و تغییرات کوچک در آرا در این ایالت‌ها می‌تواند نتیجه نهایی را تغییر دهد. او معتقد است که حمایت از ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتال فراتر از خطوط حزبی است و این موضوع از طریق 14 میلیون دلاری که توسط کمیته‌های اقدام سیاسی حامی ارز دیجیتال برای حمایت از کاندیداهای کنگره هر دو حزب صرف شده است، ثابت می‌شود.
در بررسی‌های کلی، قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال و جایگاه آن‌ها در انتخابات 2024 نقش مهمی دارند. دکتر ایوانز توضیح داد که اگرچه ارزهای دیجیتال برای بسیاری از رأی‌دهندگان یک مسئله مهم محسوب می‌شود، اما در مقایسه با مسائل دیگر مانند بهداشت باروری و سیاست‌های کلان اقتصادی در اولویت پایین‌تری قرار دارند. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که تنها 6 درصد از رأی‌دهندگان می‌خواهند که کاندیداهای 2024 درباره ارز دیجیتال در مناظرات صحبت کنند، در حالی که 45 درصد تمایل دارند درباره مسائل اقتصادی و ایجاد شغل و 24 درصد درباره مهاجرت بشنوند. همچنین، نظرسنجی دیگری نشان داده است که 73 درصد از افراد بالغ آمریکا اعلام کرده‌اند که سیاست‌های کاندیداها درباره ارزهای دیجیتال تا حدودی بر تصمیم‌گیری آن‌ها برای رأی دادن تأثیر خواهد داشت.

منبع خبر: cointelegraph

تگ ها