تحلیلگران بازار: بازار ارز دیجیتال برای یک رشد عظیم آماده است

تحلیلگران بازار: بازار ارز دیجیتال برای یک رشد عظیم آماده است
  • 14:06 1403-06-26
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

یک تحلیلگر برجسته بازار معتقد است که بازارهای ارزهای دیجیتال و کالاها ممکن است در آستانه یک رشد پارابولیک باشند. آموزش ارز دیجیتال نشان می‌دهد که هر دو بازار دارایی‌های دیجیتال و کالاها به شدت کم‌ارزش شده‌اند. به گفته تحلیلگر و کارآفرین Michaël van de Poppe، ارزش کالاها در سطوحی مشابه با سال‌های ۲۰۰۰ و ۱۹۷۱ است و او پیش‌بینی می‌کند که بازار کالاها وارد یک دوره ده ساله صعودی شود.
شاخص‌ها نشان می‌دهند که کالاها در مقایسه با حباب سال ۲۰۰۰ و پیش از بحران مالی ۲۰۰۸ در سطوح پایین‌تری قرار دارند. همچنین تحلیلگران بیشتری پیش‌بینی می‌کنند که بیت‌کوین در ماه اکتبر به یک نقطه عطف برسد که ممکن است با نشست آتی فدرال رزرو در تاریخ ۱۸ سپتامبر، که احتمال کاهش نرخ بهره را به همراه دارد، همراه باشد. Raoul Pal، بنیان‌گذار و مدیرعامل Global Macro Investor، معتقد است که افزایش نقدینگی جهانی ممکن است به صعود بعدی بیت‌کوین منجر شود. وی بیان کرد که کشورهای پیشرو مجبور به بازپرداخت بدهی‌های خود خواهند بود که این امر نقدینگی جهانی را افزایش می‌دهد. این رشد نقدینگی می‌تواند وارد بازار بیت‌کوین و ارز دیجیتال شود و به رشد بیشتر آن در چرخه سال ۲۰۲۴ کمک کند.
بر اساس الگوهای تاریخی، بیت‌کوین ممکن است در آستانه یک رشد سه‌ماهه قرار داشته باشد. تحلیلگر Titan of Crypto در تاریخ ۱۳ سپتامبر در شبکه X نوشت که بیت‌کوین پس از آزمون مجدد یک سطح حمایت کلیدی در نمودار هفتگی، می‌تواند به بالای ۹۰ هزار دلار برسد. وی اشاره کرد که در چرخه‌های قبلی، قیمت بیت‌کوین پس از برخورد با میانگین متحرک ساده ۵۰ هفته‌ای حداقل ۴۰ درصد افزایش داشته است و اگر این بار ۷۱ درصد افزایش یابد، قیمت بیت‌کوین ممکن است به ۹۲ هزار دلار برسد.

منبع خبر: cointelegraph

تگ ها