سیاست های کریپتو در اولویت اول کمپین ریاست جمهوری هریس قرار گرفت

سیاست های کریپتو در اولویت اول کمپین ریاست جمهوری هریس قرار گرفت
  • 12:05 1403-05-20
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

با انتخابات ایالات متحده در نوامبر و نظرسنجی‌ های آموزش ارز دیجیتال که نشان می‌دهد هریس با دونالد ترامپ در ایالت‌های میدان نبرد در حال رقابت است، صدای دموکرات ‌ها در صنعت کریپتو به گوش می‌رسد. کاربران کریپتو که از کامالا هریس، نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری آمریکا حمایت می‌کنند یا دست‌کم آماده رای دادن به آن هستند، 88 روز فرصت دارند تا ادعا کنند که معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده برای سیاست ارزهای دیجیتال بهتر از دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه خواهد بود.
هریس از زمان اعلام کمپین ریاست جمهوری خود در 21 ژوئیه، پس از اعلام جو بایدن که رئیس جمهور جو بایدن برای انتخاب مجدد نامزد نخواهد شد، تا حد زیادی در مورد مسائل اقتصادی، از جمله مواردی که بالقوه بر صنعت کریپتو تأثیر می گذارد، سکوت کرده است. قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال می تواند متفاوت باشد.
در حالی که او برای برگزاری رویدادها در ایالت های میدان نبرد آماده می شود، ستاد انتخاباتی ترامپ اعلام کرد که نامزد جمهوری خواه تا پایان کنوانسیون ملی دموکرات ها در 22 اوت، تجمعات مهمی برگزار نخواهد کرد.
«پرش» نسبتاً ناگهانی به دارایی‌های دیجیتال از بلیط جمهوری‌خواه، همراه با ناشناخته بودن کمپین هریس-والز برای رمزارزها، توجه بسیاری را در صنعت جلب کرده است. اعضای تیم هریس قبلاً با مدیران شرکت در مورد سیاست‌های رمزنگاری بحث کرده‌اند و طبق گزارش‌ها، کارکنان کاخ سفید با تجربه صنعت کریپتو در حال حرکت به سمت کمپین یا کمیته‌های اقدام سیاسی او هستند که از انتخاب او حمایت می‌کنند.
شیلا وارن، مدیر عامل شورای کریپتو برای نوآوری، اندکی پس از اعلام رئیس جمهور بایدن در ماه جولای به کوین تلگراف گفت: «دارایی های دیجیتال و ارزهای دیجیتال در حال حاضر در ذهن کمپین او نیستند. «[او مناطقی را می‌داند] که دارایی‌های دیجیتال و رمزارز نقش مهمی را ایفا می‌کنند، نقشی که اگر رژیم نظارتی در ایالات متحده اجازه انجام این کار را بدهد، نقش مهمی دارد.
وایلی نیکل، نماینده کارولینای شمالی گفت دموکرات‌ها این موضوع را به ترامپ نمی‌دهند. نماینده نیکل، کارآفرین مارک کوبان و دیگر رهبران صنعت قرار است در 14 آگوست در تالار شهر مجازی که توسط گروه "مدافعان رمزنگاری برای هریس" سازماندهی شده است صحبت کنند تا نامزد دموکرات را تشویق کنند تا یک پلتفرم خط مشی روشن ایجاد کند.

لینک خبر: cointelegraph

تگ ها