کلاهبرداران کریپتو یوتیوب خبری استرالیا را هک کردند

کلاهبرداران کریپتو یوتیوب خبری استرالیا را هک کردند
  • 08:04 1403-04-08
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

کلاهبرداران کریپتو یوتیوب خبری اصلی استرالیا را هک کردند. کانال یوتیوب پخش کننده استرالیایی 7News یک ایلان ماسک جعلی را به صورت زنده پخش کرد که صدها هزار بازدیدکننده داشت. با شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال می توان اطلاعات زیادی در مورد هک و کلاهبرداری در بازار رمز ارزها به دست آورد.
نکته قابل توجه این است که کانال خبری یوتیوب یک کانال خبری بزرگ استرالیایی، شبکه هفت توسط کلاهبرداران ارز دیجیتال هک شد. ویدیوهایی از یک ایلان ماسک جعلی در حال صحبت در مورد ارزهای دیجیتال را نشان می دهد. کانال 7News در یوتیوب تغییر نام داد تا به عنوان خودروساز تسلا ظاهر شود و یک ویدیوی جعلی ساخته شده توسط هوش مصنوعی از مدیر عامل شرکت نشان می دهد که می گوید او ارز دیجیتال را می دهد.
ایلان ماسک جعلی با هوش مصنوعی یک کلاهبرداری رایج پول خود را دو برابر کنید را تبلیغ می کند و وعده می دهد که دو برابر مقدار هر ارز دیجیتال ارسال شده به یک آدرس را پس می دهد. در زمان نوشتن این مطلب، تقریبا 150 هزار نفر در کانال 7News پخش زنده را مشاهده می کردند که ایلان ماسک جعلی را نشان می داد. تریدرها می توانند با کمک ابزارهای تحلیل بازار ارز دیجیتال، وضعیت کلی بازار را بررسی کرده و بهترین نقاط خرید فروش رمز ارزها را تشخیص دهند.
پیوندهای کانال یوتیوب 7News شکسته شد، ولی کانال هک شده همچنان تیک تایید سازمان خبری را نشان می داد. یکی از سخنگویان به Sydney Morning Herald گفت که این شرکت می دانست که برخی از کانال های یوتیوب آن به طور عادی ظاهر نمی شوند؟
سخنگوی سون در حال بررسی و همکاری با یوتیوب است تا وضعیت را در اسرع وقت حل کند. یوتیوب بلافاصله به درخواست کوین تلگراف برای اظهار نظر پاسخ داد. سایتی که توسط کلاهبرداران به اشتراک گذاشته شده است، از آنها درخواست بیت کوین می کند. ایلان ماسک یک چهره عمومی محبوب برای کلاهبرداران برای جعل و استفاده در کلاهبرداری های ارز دیجیتال است.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/scammers-hijack-major-australian-broadcaster-s-youtube-to-shill-crypto-scam
 

تگ ها