تایید ETF اتریوم ممکن است برای بیت کوین مفید باشد

تایید ETF اتریوم ممکن است برای بیت کوین مفید باشد
  • 12:03 1403-03-08
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

تایید ETF اسپات اتریوم ممکن است برای بیت کوین بهتر باشد. مایکل سیلور بنیانگذار مایکرواستراتژی معقتد است که تایید ETF های نقطه ای اتر یک خط دفاعی دیگر برای ارز بیت کوین به ارمغان می آورد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید، با مفهوم ETF اتریوم آشنا خواهید شد.
توجه داشته باشید که مایکل سیلور بنیانگذار مایکرواستراتژی لحن خودش را در مورد اتر تغییر داده است. صندوق های قابل معامله در بورس با این استدلال که اشاره اخیر رگولاتور ایالات متحده تنها خبر خوبی برای ارز بیت کوین است. به نظر می آید تایید ETF اتریوم برای بیت کوین خوب باشد. در واقع ممکن است برای آینده ارز بیت کوین بهتر باشد، چون ما از نظر سیاسی بسیار قوی تر از سوی کل صنعت ارزهای دیجیتال پشتیبانی می شویم.
بعد از انتار اخباری مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده هشت ETF اتر را برای فهرست شدن در صرافی های مربوطه خود در تاریخ 23 می تصویب کرده است، گفت که آنها به عنوان خط دفاعی دیگری برای ارز بیت کوین عمل می کنند. شما باید تکنیک های مدیریت پرتفوی ارز دیجیتال را یاد بگیرید.
مایکل سیلور تکرار کرد که این امر پذیرش نهادی را تسریع می کند، چون سرمایه گذاران قبلا محتاط، اکنون ارزهای دیجیتال را به عنوان یک طبقه دارایی قانونی می شناسند. علاوه بر این، مایکل سیلور توضیح داد که آنها سرمایه را در دارایی های مختلف رمزنگاری تخصیص خواهند داد، ولی بیت کوین همچنان بیشتر سرمایه تخصیص یافته را به عنوان رهبر ارزهای دیجیتال دریافت خواهند کرد.
او ادعا کرد که من فکر می کنم سرمایه گذاران جریان اصلی خواهند گفت که اکنون یک طبقه دارایی کریپتو وجود دارد، شاید ما 5 یا 10 درصد را به کلاس دارایی های کریپتو اختصاص دهیم، ولی ارز بیت کوین 60 یا 70 درصد آن خواهد بود. مایکل سیلور گفن که نظر او در ETFهای اتریوم تغییر کرده است، چون قبلا این تصور را داشت که شانس کمی برای تایید SEC وجود دارد.
او توضیح داد که دو هفته قبل، دنیا به نظر می رسید که بیت کوین تنها دارایی است که توسط موسسه وال استریت به اوراق بهادار تبدیل شده و به عنوان یک ETF عرضه می شود و به عنوان یکی از دارایی های قانونی ارز دیجیتال توسعه و گسترش می یابد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/spot-ethereum-etf-cryptocurrency-michael-saylor-microstrategy-sec
 

تگ ها