اتریوم درگیر مقاومت، آیا اتریوم دوباره میتواند صعود کند؟

اتریوم درگیر مقاومت، آیا اتریوم دوباره میتواند صعود کند؟
  • 10:05 1403-05-11
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ادعا کرد که بنیانگذار BitClout 7 میلیون دلار برای کالاهای لوکس شخصی و هدایایی به اعضای خانواده هزینه کرده است. در 30 جولای، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، در کنار دفتر دادستان ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک، اتهاماتی را علیه نادر الناجی، بنیانگذار سیگنال ارز دیجیتال BitClout اعلام کرد.
شکایت SEC حاکی از آن بود که بنیانگذار BitClout 257 میلیون دلار اوراق بهادار ثبت نشده را از طریق توکن اصلی BitClout، و ترید ارزهای دیجیتال BTCLT فروخته و با سوء استفاده از بخشی از این وجوه، از سرمایه گذاران کلاهبرداری کرده است. SEC همچنین نام غیرمتمرکز اجتماعی (DeSo)، یک پروژه جدیدتر از الناجی را در شکایت و یک بیانیه مطبوعاتی مربوطه نام برد.
به طور خاص، این شکایت الناجی را متهم کرد که 7 میلیون دلار از وجوه مشتری را برای اقلام لوکس مانند اجاره عمارت بورلی هیلز و دادن هدایای نقدی سخاوتمندانه به اعضای خانواده علیرغم قول به سرمایه گذاران مبنی بر عدم استفاده از وجوه به عنوان غرامت برای هیچ یک از اعضای تیم BitClout، متهم کرده است.
شکایت SEC ادعا کرد که الناجی همچنین عملکرد داخلی اصلی پروژه BitClout را به اشتباه توصیف کرده است. به گفته رگولاتور اوراق بهادار، بنیانگذار BitClout، سرمایه گذاران و شرکت های حقوقی را با این ادعا که پروژه غیرمتمرکز است، بدون اینکه هیچ شرکت دولتی آن را کنترل کند، اما پروژه را در پشت صحنه اجرا می کند، گمراه کرد.
جردن و لوک لینتز، بنیانگذاران HighKey Agency، یک آژانس انتشاراتی که در پروژه اجتماعی غیرمتمرکز نیز سرمایه‌گذاری می‌کند، در بیانیه‌ای به کوین تلگراف، گفتند که اتهامات SEC علیه بیت کلات است و ادعا کردند که خزانه DeSo دست نخورده باقی مانده است.
این برادران گفتند که از زندگی شخصی الناجی چیزی نمی‌دانند و در مورد بازپرداخت‌های شخصی ادعایی به اعضای خانواده که در شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار مشخص شده است، اظهار نظری نکردند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/sec-charges-bitclout-founder-nader-al-naji-fraud
 

تگ ها