مدیر اجرایی Fidelity می گوید سرمایه گذاران باید بیت کوین داشته باشند

مدیر اجرایی Fidelity می گوید سرمایه گذاران باید بیت کوین داشته باشند
  • 15:03 1403-03-16
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

مدیر اجرایی Fidelity می گوید اکثر سرمایه گذاران باید مقداری بیت کوین داشته باشند. رئیس استراتژی های دارایی دیجیتال در بانک فیدلیتی توضیح داد که اکثر سرمایه گذاران باید بدون توجه به بازار خود در بیت کوین موقعیت داشته باشند. سیگنال ارز دیجیتال یکی از ابزارهای معاملاتی است که شما می توانید با استفاده از آن بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارزها را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که مت هورن، رئیس استراتژی های دارایی دیجیتال در فیدلیتی استدلال می کند که سرمایه گذاران باید حداقل بخش کوچکی از پرتفوی خود را به بیت کوین اختصاص دهند. در گزارش CNBC در 4 ژوئن هورنای به مشکل فلج تجزیه و تحلیل که بسیاری از سرمایه گذاران سنتی و مدیران دارایی را در زمان سرمایه گذاری در بیت کوین و بازار دارایی های دیجیتال گرفتار می کند، اشاره کرد.
استراتژیست Fidelity توضیح داد که یک تخصیص کوچک، معمولا بین 1 تا 5 درصد به اندازه ای کوچک است که اگر بیت کوین به صفر برسد، ریسک را به حداقل می رساند، ولی به اندازه ای بزرگ است که از هرگونه صعودی از ارز دیجیتال و پوشش تورمی برخوردار شود. نظرات هورنای نشان دهنده علاقه شدید سرمایه گذاران نهادی و مدیران صندوق به بیت کوین و ارزهای دیجیتال است. اگر می خواهید از سیگنال های خرید و فروش استفاده کنید، باید عوامل تاثیرگذار بر سیگنال های ارز دیجیتال را بررسی کنید.
فناوری هایی که در ابتدا توسط بسیاری از موسسه های مالی بزرگ تا همین اواخر کنار گذاشته شده بودند، از قلم افتاده بودند. علاقه سازمانی به بیت کوین و سایر رمز ارزها بعد از معرفی صندوق های نقدی قابل معامله در مبادلات بیت کوین در ایالات متحده در ژانویه 2024 افزایش یافت و این دارایی را به بیش از 70 هزار دلار در هر سکه رساند.
طبق جدیدترین گزارش Coinshares جریان های صندوق دارایی دیجیتال، صندوق های بیت کوین 148 میلیون دلار در هفته آخر ماه مه وارد شدند، با مجموع ورودی ماهانه برای صندوق های بیت کوین تنها در ماه می نزدیک به 2 میلیارد دلار بود.
از ابتدای سال 2024، صندوق های بیت کوین و محصولات قابل معامله در بورس بیش از 14 میلیارد دلار جریان ورودی داشته اند، در حالی که صندوق های بیت کوین کوتاه مدت 12.3 میلیون دلار خروج سرمایه را برای ماه می تجربه کرده اند که نشان می دهد احساسات بازار در بین سرمایه گذاران ETF و ETP همچنان برای بیت کوین مثبت است. گزارش Coinshares همچنین اشاره کرد که صندوق های سرمایه گذاری بیت کوین بیش از 74 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت در سطح دنیا را تشکیل می دهند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/fidelity-exec-says-most-investors-should-have-some-bitcoin-allocation
 

تگ ها