انعطاف‌پذیری بازار آلت‌کوین نشان‌دهنده تغییر  بازار کریپتو است

انعطاف‌پذیری بازار آلت‌کوین نشان‌دهنده تغییر  بازار کریپتو است
  • 13:06 1403-06-21
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

با وجود کاهش اخیر قیمت بیت‌کوین، آلت‌کوین‌ها نشان داده‌اند که قدرت خود را حفظ کرده‌اند، که این مساله ممکن است به معنای تغییر در نحوه مدیریت سرمایه‌گذاران در دوران عدم‌قطعیت بازار باشد. تحلیلگران صرافی رمزارز Bitfinex در گزارش 9 سپتامبر خود به این نکته اشاره کردند که این تغییر ممکن است به معنای تغییر در الگوی سرمایه‌گذاری باشد و سرمایه‌گذاران به دنبال ارزش در آلت‌کوین‌ها هستند، به‌ویژه با توجه به آموزش ارز دیجیتال و استراتژی‌های جدیدی که ممکن است در حال شکل‌گیری باشند.
در پی کاهش قیمت ارز دیجیتال بیت‌کوین که تا 7 سپتامبر به 52,827 دلار رسید و نسبت به هفته قبل 10.8% افت داشت، این رمزارز از آن زمان به حدود 57,001 دلار بهبود یافته است، هرچند هنوز نتوانسته به سطح 60,000 دلار برسد که از 30 اوت تاکنون به آن نرسیده است. در همین حال، تسلط بیت‌کوین بر بازار ارز دیجیتال به میزان 1.3% کاهش یافته و ارزش کل رمزارزها خارج از ده رمزارز برتر، 4.4% افزایش یافته است. 
تسلط بیت‌کوین به 57.33% کاهش یافته و به نوار 60% نزدیک شده است، که به اعتقاد بنیامین کوئن، مؤسس Into The CryptoVerse، ممکن است آخرین مرحله برای تسلط بیت‌کوین باشد. معامله‌گران به دنبال نشانه‌هایی هستند که نشان دهد تسلط بیت‌کوین به اوج خود رسیده و به دنبال انتقال سرمایه به آلت‌کوین‌ها هستند. در همین حال، حجم باز آلت‌کوین‌ها 55% از بالاترین حد خود کاهش یافته است، که تحلیلگران آن را نشانه‌ای از کاهش فعالیت‌های سفته‌بازی و احتمال خستگی در فروشندگان می‌دانند. برخی معامله‌گران معتقدند که کاهش شرط‌بندی‌های سفته‌بازی روی آلت‌کوین‌ها، نشانه‌ای از قدرت در بازار است و ممکن است آلت‌کوین‌ها در آینده نزدیک به طور چشمگیری عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین داشته باشند.

منبع خبر: cointelegraph

تگ ها