مبادلات ارزهای دیجیتال خارجی در هند با آینده نامشخصی روبرو هستند

مبادلات ارزهای دیجیتال خارجی در هند با آینده نامشخصی روبرو هستند
  • 10:12 1402-12-02
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

مبادلات ارزهای دیجیتال خارجی در هند با آینده نامشخصی روبرو هستند. هند صرافی های ارز دیجیتال را که با دستورالعمل های FIU مطابقت نداشته اند، ممنوع کرد، ولی کارشناسان بازار به فقدان شفافیت نظارتی و مالیات بالا اشاره می کنند که تریدرهای ارز دیجیتال را مجبور می کند به صرافی های خارجی هجوم ببرند.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که صرافی ها بستری برای خرید و فروش رمز ارزها هستند که از دارایی های دیجیتال زیادی پشتیبانی می کنند. واحد اطلاعات مالی یا آژانسی از وزارت دارایی هند که اطلاعات مالی را در مورد جرائم تحت قانون جلوگیری از پولشویی این کشور جمع آوری می کند، اخطاریه ای مبنی بر عدم انطباق به htx، Binance، Gate.io، Kraken، Bitstamp و... صادر کرد.
توجه داشته باشید که دو هفته بعد از اطلاعیه FIU، در 10 ژانویه اپ استور اپل در هند صرافی های ارز دیجیتال خارجی را که اخطار FIU را دریافت کرده بودند، مسدود کرد. در عرض یک هفته صرافی های ارز دیجیتال در فروشگاه PLAY گوگل در دسترس نبودند و به دنبال آن نشانی های اینترنتی و آدرس های اینترنتی جایگزین پلتفرم های کریپتو ممنوع شدند. شما باید قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید.
ممنوعیت صرافی های ارز دیجیتال بسیاری از تریدرهای ارز دیجیتال هندی را که برای فرار از مالیات سنگین 30 درصدی بر سود معاملات ارزهای دیجیتال توسط دولت هند به صرافی های ارز دیجیتال هجوم آورده بودند، شوکه کرد. طبق گزارشی در اکونومیک تایمز، نزدیک به 4 میلیارد دلار دارایی رمزنگاری شده در پلتفرم های فراساحلی گیر کرده بود که تقریبا 80 درصد آن در اختیار بایننس بود. این گزارش همچنین به تحقیق در مورد استفاده از مبادلات رمزنگاری خارجی توسط تریدرهای هندی اشاره می کند که هر سال 30 میلیارد روپیه درآمد مالیاتی برای دولت هند هزینه دارد.
 

تگ ها