معاملات فیوچرز صعود قیمت بیت کوین را پیش بینی می کنند

معاملات فیوچرز صعود قیمت بیت کوین را پیش بینی می کنند
  • 12:02 1403-02-27
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

قیمت بیت کوین کاهش می یابد، ولی بازارهای آتی پیش بینی می کنند که بالاتر از 70 هزار دلار باشد. شاخص های آتی بیت کوین و گزینه ها حتی بعد از اینکه قیمت بیت کوین به سرعت از سطح 63500 دلار عبور کرد، ثابت می مانند. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها سود به دست آورید.
توجه داشته باشید که بیت کوین در 14 می 3.3 درصد کاهش یافت و سطح حمایت 61 هزار دلاری را دوباره آزمایش کرد که به سرعت از آن دفاع شد. مهم تر از آن، این اصلاح دومین تلاش ناموفق طی یک هفته برای بالا رفتن از 63500 دلار بود. همانطور که توسط معیارهای مشتقات بیت کوین نشان داده شده است، علیرغم عملکرد قیمت کمتر از بهینه، گاوهای بیت کوین مطمئن هستند. توصیه می کنیم تا عوامل موثر بر دقت سیگنال های ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید.
اگرچه روند فعلی قیمت بیت کوین نزولی به نظر می رسد، برخی از تحلیلگران معقتد هستند که هنوز شانس خوبی برای بازبینی قیمت های بالای 70 هزار دلار دارد. معامله گر و تحلیلگر Cryptotoad از مدت زمانی که سطح حمایت 60500 دلاری باقی مانده است، تحت تاثیر قرار گرفت. با این حال، او ادعا می کند که برای شکستن الگوی نزولی فعلی به بالاترین سطح، احتمالا بسته شدن روزانه بالای 67 هزار دلار نیاز است.
اگرچه این تحلیل بهبود احتمالی قیمت را رد نمی کند، ولی به وضوح نشان می دهد که این روند به قیمت های زیر 57 هزار دلار در ماه می اشاره دارد. ناامیدی سرمایه گذاراندر 14 مه تا حدی از داده های شاخص قیمت تولیدکننده ایالات متحده در ماه آوریل نشات می گیرد که نشان دهنده افزایش 0.5 درصدی ماهانه به ماه بود. بازار فشار تورمی عمده فروشی را به عنوان تاییدی بر این موضوع تفسیر کرد که فدرال رزرو ایالات متحده نرخ های بهره را برای مدت طولانی تری بالاتر نگه می دارد که برای دارایی های ریسک پذیر مانند رمز ارزها و سهام رشد مضر است.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-loses-steam-but-futures-markets-forecast-upside-above-70k
 

تگ ها