هدف کمپین کاملا هریس ترمیم روابط حزب دموکرات با بخش کریپتو است

هدف کمپین کاملا هریس ترمیم روابط حزب دموکرات با بخش کریپتو است
  • 12:05 1403-05-08
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

مشاوران کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده، در اقدامی مهم برای بهبود روابط با بخش سیگنال ارز دیجیتال، با شرکت‌ های برتر ارزهای دیجیتال تماس گرفتند تا روابط تیره‌ شده بین حزب دموکرات و صنعت کریپتو را ترمیم کنند.
طبق گزارش فایننشال تایمز، اعضای تیم هریس اخیراً با افراد مرتبط با شرکت ‌های بزرگ رمزنگاری تماس گرفته‌ اند. این تلاش ‌ها شامل دستیابی به صرافی ارزهای دیجیتال پیشرو، کوین‌بیس، شرکت استیبل کوین Circle و شرکت پرداخت ‌های بلاک چین ریپل لبز برای آگاهی از روش‌های تولید سیگنال‌های ارز دیجیتال است.
بنا بر گزارش ها، هدف تقویت گفتگوی سازنده تر و ایجاد یک چارچوب نظارتی برای رشد صنعت است. این گسترش زمانی انجام می شود که صنعت کریپتو حمایت از رقیب او، نامزد حزب جمهوری خواه و رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ را افزایش داده است. این ابتکار همچنین به دنبال انتقادات فزاینده از موضع دولت جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن در مورد دارایی های دیجیتال است.
این تغییر در پی نامه ای است که در سال 2024 توسط دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا امضا شد. این نامه از این گروه می‌خواهد تا در رویکرد خود به بخش دارایی‌های دیجیتال تجدید نظر کند و بر نیاز به دور شدن از دیدگاه‌های خصمانه تاکید می‌کند.
هدف این کمپین مقابله با این تصور است که دموکرات ها ضد تجارت هستند، احساساتی که در بحبوحه تمرکز دولت بایدن بر اقدامات ضد انحصار علیه شرکت های فناوری افزایش یافته است.
هریس با تأکید بر پیام «حامی کسب و کار، کسب و کار مسئولیت پذیر»، به دنبال این است که صنعت از تعهد حزب به ایجاد یک محیط تجاری سالم اطمینان حاصل کند. طبق گزارش‌ها، مشاوران کمپین هریس به صراحت اعلام کرده‌اند که ابتکار عمل برای برقراری ارتباط مجدد با بخش کریپتو اساساً ناشی از تمایل به تضمین مشارکت‌های انتخاباتی نیست.
در عوض، تمرکز بر ایجاد یک رابطه مثبت است که می تواند راه را برای یک چارچوب قانونی معقول هموار کند.

لینک خبر: cointelegraph

تگ ها