کامالا هریس سعی دارد رای فعالان کریپتو را جذب کند

کامالا هریس سعی دارد رای فعالان کریپتو را جذب کند
  • 12:05 1403-05-30
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

به نظر می رسد کامالا هریس در تلاش است قول دهد که در صورت انتخاب مجدد در کاخ سفید، موضع خود را در مورد آموزش ارز دیجیتال تغییر خواهد داد، اما پیام او در حال فروپاشی است. کامالا هریس در رویداد "Crypto4Harris" خود در 14 آگوست این شانس را داشت تا بسیاری از زمینه هایی را که دونالد ترامپ از زمان حضورش در کنفرانس بیت کوین 2024 در نشویل به دست آورده بود، به دست آورد.

فرصتی برای آسودگی بخشیدن به بلوک رای‌دهی ارزهای دیجیتال در حال رشد و عهد برای لغو محدودیت ‌های ناامیدکننده‌ای که دولت بایدن و بزرگان ارز دیجیتال اعمال کرده اند یا، بهتر است بگوییم، کمپین او آن را منفجر کرد. تنها حضور او در تالار شهر Crypto4Harris به عنوان یک لوگو در گوشه سمت راست بالا بود. هریس در این رویداد حضور نداشت و هیچ بیانیه یا امتیاز واقعی برای پلت فرم ارائه نشد. در عوض، طرفداران و علاقه مندان کریپتو، که از دریافت برخی اخبار مثبت از چپ سیاسی ناامید بودند، با یک روال آهنگ و رقص مواجه شدند. ارائه "ببینید ارزهای دیجیتال چقدر برای ما مهم هستند!" چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، حتی همین را گفت، و توضیح داد که چگونه "در برنامه خود برای این رویداد وقت گذاشته است.

اما علیرغم برخی از بازیکنان سنگین در ابتدا - شومر توسط مارک کوبان معرفی شد که او نیز هرگز دوباره ظاهر نشد - بینندگان به سرعت این احساس را پیدا کردند که محتوای زیادی وجود ندارد. این یک تظاهرات و یک نمایش اهدایی بود، نه چیزی که واقعاً دندان های شما را در آن فرو کنید. حضور شومر مقداری وزن دارد. سناتور نیویورک رای کلیدی در تلاش برای لغو SAB-121 در اوایل سال جاری بود، اما پرزیدنت جو بایدن اقدام کنگره را وتو کرد و SAB-121 را علیرغم خواست دو حزب دو حزب بر جای گذاشت. رهبری شومر در آن رای اساساً او را از دولت فعلی در زمینه رمزنگاری جدا کرد، که به نوبه خود، از اهمیت ظاهر او در این رویداد می کاهد. اظهارات او نیز کاملاً عمومی و بی صدا بود، تقریباً گویی به او دستور داده شده که چیزی نگوید. 

لینک خبر: cointelegraph

تگ ها