کامالا هریس ممکن است به سرکوب ارزهای دیجیتال ادامه دهد

کامالا هریس ممکن است به سرکوب ارزهای دیجیتال ادامه دهد
  • 07:05 1403-05-26
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

هریس در حال آماده شدن برای رونمایی از برنامه های مربوط به سیاست اقتصادی و آموزش ارز دیجیتال خود در سخنرانی اواسط ماه اوت است. کامالا هریس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده، قصد دارد موضع سختگیرانه دولت بایدن در مورد مقررات ارزهای دیجیتال را حفظ کند. بنا بر گزارش ها، هریس با برایان دیز و بهارات رامورتی، دو مشاور اقتصادی سابق دولت بایدن که به شدت با قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال و شفافیت برای پرداخت پایداری کوین ها در سال 2023 به دلیل سهل انگاری برای صادرکنندگان مخالفت کرده اند، همکاری می کند. هریس در حال آماده شدن برای رونمایی از برنامه‌های مربوط به برنامه سیاست اقتصادی خود در یک سخنرانی در اواسط آگوست است که می‌تواند سرنخ‌های بیشتری در مورد رویکرد او در قبال مقررات ارزهای دیجیتال به سرمایه‌گذاران ارائه دهد.

در مارس 2023، پس از سقوط ناگهانی بانک سیلیکون ولی و انحلال داوطلبانه بانک سیلورگیت، سیستم بانکی ایالات متحده آسیب دید. Signature Bank همچنین مجبور شد در 12 مارس، دو روز پس از انحلال بانک Silvergate، فعالیت های خود را توسط تنظیم کننده های نیویورک تعطیل کند. فروپاشی ناگهانی سه بانک دوستدار رمزنگاری ایالات متحده توسط نیک کارتر، سرمایه‌دار مخاطره‌آمیز، "عملیات Chokepoint 2.0" نامیده شد، که آن را "تلاش هماهنگ" برای لغو بانک صنعت کریپتو می‌دانست. مجله تجاری مشهور آمریکایی فورچون قبلاً از رامورتی به عنوان "برترین منتقد ارزهای دیجیتال کاخ سفید" یاد کرده بود که تا اکتبر 2023 به عنوان معاون مدیر شورای اقتصاد ملی در کاخ سفید خدمت کرد.
تورن اضافه کرد که این دلیل دیگری است که چرا انتخاب مشاوران اقتصادی هریس موضع سخت تری برای صنعت کریپتو دارد. «مردم در نهایت سیاست‌گذاری می‌کنند، و اگر برایان دیز، بهارات رامورتی، والی آدیامو و دیگران بخواهند سیاست‌های اقتصادی را در دولت هریس/والز رهبری کنند، بسیار بعید است که دولت موضع خود را در قبال رمزارزها ملایم‌تر کند. این اعلامیه یک هفته پس از آن صورت می گیرد که هریس، تیم والز، فرماندار مینه سوتا را به عنوان معاون خود برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا در 6 اوت معرفی کرد.

لینک خبر: cointelegraph

تگ ها