فروش سنگین روز جمعه قیمت بیت کوین را به زیر 70 هزار دلار کشاند

فروش سنگین روز جمعه قیمت بیت کوین را به زیر 70 هزار دلار کشاند
  • 12:03 1403-03-20
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

فروش سنگین روز جمعه قیمت بیت کوین را به زیر 70 هزار دلار می کشاند. ایده های مربوط به کاهش نرخ های بهره در ایالات متحده دوباره خنثی شدند و سقوط سهام GameStop مورد علاقه سفته بازی، حال و هوای بازار ارزهای دیجیتال را تضعیف کرد. سیگنال ارز دیجیتال نوعی ابزار معاملاتی است که می توان با استفاده از آن معاملات پرسودی انجام داد.
توجه داشته باشید که ارز بیت کوین(BTC) در اوایل روز جمعه با به چالش کشیدن یک رکورد تاریخی، عقب نشینی کرد و بیشتر سودهای هفتگی خودش را از دست داد. با سرد شدن تب سوداگرانه، فروش در بقیه بازار رمز ارزها بسیار بیشتر بود. ETFهای بیت کوین در بزرگ ترین رگه انباشت خود از زمان راه اندازی قرار دارند، ولی برای افزایش پایدار قیمت کافی نبود.
آنچه تصور می شد، چالشی برای بالاترین قیمت بیت کوین باشد، در معاملات روز جمعه ایالات متحده به یک عقب نشینی سریع تبدیل شده است، به طوری که بزرگ ترین ارز دیجیتال دنیا به سختی افزایش هفته به هفته را تجربه می کند. در زمان نوشتن این مطلب، ارز بیت کوین با 2.5 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته، قیمت 69 هزار دلار را تغییر داد. این به مراتب بهتر از شاخص گسترده تر CoinDesk 20 بود که در همان بازه زمانی 5 درصد کمتر بود. مدیریت ریسک در نوسانگیری ارز دیجیتال خیلی مهم است.
طبق داده های ردیابی شده توسط Coinglass، این فروش باعث انحلال 450 میلیون دلاری شده است که بزرگ ترین مبلغ از زمان تخلیه در اواسط آوریل است. در اوایل روز جمعه که قیمت 72 هزار دلار را به چالش کشید، ساعاتی بعد از آنکه گزارش اشتغال دولت در ماه مه با 272 هزار فرصت شغلی اضافی شد، در صبح امروز کاهش یافت. این به ظاهر امیدها برای کاهش قریب الوقوع نرخ بهره توسط فدرال رزرو را از بین برد و نرخ بهره و دلار را به شدت بالاتر برد.
فروش ارز بیت کوین و کریپتو واقعا چند ساعت بعد افزایش یافت، چون Roaring Kitty برای اولین بار در چند سال گذشته یک لایو استیم یوتیوب را برگزار کرد. این افسانه معاملاتی شاید کسانی را که منتظر اعلامیه ای بزرگ بودند، ناامید کرد و در عوض به جز این که امیدوار بود مدیریت GameStop بتواند شرکت را به چیزی با ارزش در سال های آینده تبدیل ند، علاقه زیادی نداشت.

لینک خبر: https://www.coindesk.com/markets/2024/06/07/big-friday-crypto-selloff-pulls-bitcoin-below-70k/
 

تگ ها