من به سراغ چیزهای دیگر میرم؛ آخرین محتوای ایمیل ساتوشی ناکاموتو

من به سراغ چیزهای دیگر میرم؛ آخرین محتوای ایمیل ساتوشی ناکاموتو
  • 12:02 1403-02-05
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

من به سراغ چیزهای دیگر رفته ام؛ ایمیل نهایی ساتوشی ناکاموتو بعد از 13 سال بازبینی شد! در آخرین ارتباط شناخته شده در سال 2011، ساتوشی ناکاموتو فاش کرد که آنها به چیزهای دیگری رفته اند و ارز بیت کوین را به جامعه تحویل داده اند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که ساتوشی ناکاموتو به عنوان خالق ارز دیجیتال بیت کوین شناخته می شود.
توجه داشته باشید که ساتوشی ناکاموتو، خالق مستعار بیت کوین 13 سال پیش، زمانی که آخرین ارتباط را برای اولین توسعه دهندگان بیت کوین در 23 آوریل 2011 ارسال کردند، تصمیم گرفتند به سراغ چیزهای دیگری بروند. مایک هرن، توسعه دهنده هسته بیت کوین، قبلا دستورالعمل های نهایی را به عنوان بخشی از تبادل ایمیل با ناکاموتو در مورد چالش ها و جنبه های فنی اجرای عملکردهای بیت کوین برای کنترل هرزنامه با استفاده از بیت کوین به عنوان وثیقه فاش کرد. کیف پول ارز دیجیتال به شما این امکان را می دهد تا امنیت دارایی های خودتان را تامین کنید.
هویت ناکاموتو یکی از بزرگ ترین اسرار دنیای فناوری است، چون هیچ مدرک قطعی پیدا نشده است که ارتباط با اولین پذیرندگان بیت کوین را به منبعی غنی از اطلاعات در مورد روزهای اولیه این ارز تبدیل می کند. گمان می رود که افراد مختلفی مخترع اصلی کریپتو هستند. یکی از بحث برانگیزترین پرونده ها مربوط به کریگ رایت، دانشمند کامپیوتر استرالیایی بود که در سال 2016 ادعا کرد ناکاموتو است.
رایت با شکایت اتحادیه ثبت اختراعات باز کریپتو روبرو شد و قاضی بریتانیا جیمز ملور رای داد که او آخرین بیت کوین را ایجاد نکرده است. ساتوشی اولین بار با انتشار وایت پیپر بیت کوین در 31 اکتبر 2008 دنیا را با بیت کوین آشنا کرد که در میان لیست پستی رمزنگاران منتشر شد. این مقاله روشی را برای استفاده از شبکه بیت کوین برای ایجاد سیستم از تراکنش های دیجیتال بدون تگیه بر اعتماد یا مشارکت شخص ثالث عنوان کرد.
 

تگ ها