افزایش 10 درصدی استخراج بیت کوین بعد از حمایت ترامپ از ماینرهای آمریکایی

افزایش 10 درصدی استخراج بیت کوین بعد از حمایت ترامپ از ماینرهای آمریکایی
  • 08:03 1403-03-25
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

بعد از وعده ترامپ مبنی بر حمایت از ماینرهای آمریکایی، استخراج بیت کوین 10 درصد افزایش یافت! فعالیت ماینرهای بیت کوین بعد از رویداد هاوینگ کاهش یافته بود که حال به نظر می رسد فعالیت آنها در حال افزایش است. تریدرها می توانند با کمک سیگنال ارز دیجیتال معاملات پرسودی انجام دهند.
نکته قابل توجه این است که سهام استخراج بیت کوین روز چهارشنبه یک روز بعد از وعده دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده برای تقویت عملیات استخراج در این کشور دو رقمی شد. ترامپ گفت که می خواهد همه بیت کوین باقی مانده در ایالات متحده تولید شود! افزودن این امر به رشد اقتصادی کشور کمک می کند. مهمترین اندیکاتورها برای نوسانگیری ارز دیجیتال نقش مهمی در سیگنال های معاملاتی دارند.
در پستی در 12 ژوئن که مدت کوتاهی بعد از جلسه ای که او با بعضی از مدیران ارشد صنعت میزبانی کرد، مسلط بر انرژی شود. ترامپ همچنین به مدیران صنعت گفته است که قول داده در صورتی که در ماه نوامبر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، از این بخش حمایت خواهد کرد. تریدرها سهام استخراج بیت کوین ظاهرا از وعده های صنعت ترامپ خوششان آمده است.
ماینر بیت کوین Canaan مستقر در چین تنها ماینرهای بیت کوین بین 20 استخراج کننده برتر در بین 20 ماینر برتر از نظر ارزش بازار بود که در 12 ژوئن سقوط قیمت سهام را ثبت کرد. بر اساس گزارش Companies Market Cap این روز قوی ارزش بازار صنعت ماینینگ بیت کوین را به 26.4 میلیارد دلار افزایش داد. افزایش قیمت سهام ماینینگ در روزی اتفاق افتاد که بیت کوین تنها توانست 1.4 درصد رشد کند و در 24 ساعت گذشته به 68300 دلار برسد.
البته تمام ماینرهای بیت کوین موفق به ادامه رشد قیمت سهام در سال جاری نشده اند. Marathon Digital نسبت به سال گذشته 11.43 درصد کاهش داشته است، در حالی که پلتفرم های Riot در سال 2024 نزدیک به 31 درصد سقوط کرده است.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-mining-stocks-surge-donald-trumps-pledge
 

تگ ها