59800 دلار یک سطح مهم برای بیت کوین است

59800 دلار یک سطح مهم برای بیت کوین است
  • 12:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال می گوید که 59800 دلار یک سطح مهم برای ارز بیت کوین است. بیت کوین نوسانات زیادی دارد و شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از افزایش و کاهش قیمت بیت کوین سود زیادی به دست آورید. اخیرا بیت کوین وارد یک اصلاح قیمتی شده است.
توجه داشته باشید که علی مارتینز، تحلیلگر ارز دیجیتال بینش هایی در مورد اینکه چرا 59800 دلار یک سطح مهم برای بیت کوین است، ارائه کرده. این تحلیلگر دو سطح قیمتی را مشخص کرده که اگر بیت کوین به این نواحی برخورد کند، می تواند اتفاق بیفتد. شما می توانید با استفاده از انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال، معاملات پرسودی انجام دهید.
علی مارتینز در پست X اشاره کرد که قیمت واقعی دارنده کوتاه مدت بیت کوین 59800 دلار است. او اضافی کرد که ارز دیجیتال بیت کوین از نظر تاریخی معمولا در طول یک روند صعودی از این سطح جهش می کند و یعنی کریپتوی پرچمدار در صورت کاهش به آن سطح قیمت، می تواند افزایش یابد. با این حال، مارتینز همچنین هشدار داد که اگر بیت کوین نتواند این جهش قیمت را تجربه کند، چه اتفاقی می افتد و اشاره کرد که سقوط به زیر این سطح می تواند باعث اصلاحات قابل توجه قیمت بیت کوین شود.
با اینکه این تحلیلگر ارز دیجیتال اشاره ای نکرد که بیت کوین چقدر می تواند پایین بیاید، ولی انتخاب کلمات او نشان می دهد که سقوط قیمت برای توکن کریپتو می تواند شدید باشد. STH یک معیار مهم است که میانگین قیمت را که سرمایه گذاران کوتاه مدت بیت کوین را خریداری کرده اند، اندازه گیریمی کند. کاهش به این سطح نشان می دهد که این سرمایه گذاران کوتاه مدت به سود خود پی برده اند که فضایی را برای بیت کوین باقی می گذارد تا بعد از این موج فروش، دوباره حرکت کند.
از سمت دیگر، همانطور که مارتینز هشدار داد، اگر بیت کوین نتواند در آن سطح پشتیبانی ایجاد کند، ممکن است بیشتر سقوط کند. او اشاره کرد که اگر بیت کوین در نهایت سطح حمایت 60 هزار دلار را بشکند، ممکن است بین 52 هزار دلار تا 47 هزار دلار سقوط کند.
 

تگ ها