آیا سقوط بزرگ بیت کوین در راه است؟ شاخص کوین بیس چه میگوید؟

آیا سقوط بزرگ بیت کوین در راه است؟ شاخص کوین بیس چه میگوید؟
  • 12:05 1403-05-10
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

یک تحلیلگر از پلتفرم CryptoQuant QuickTake اکنون توجه را به یک روند خاص مرتبط با شاخص حق بیمه Coinbase (CPI) جلب کرده است که در حال حاضر نشان می دهد که یک حرکت تلخ برای بیت کوین و سیگنال ارز دیجیتال در حال تولید است.
این اندیکاتور، هنگامی که با میانگین متحرک ساده آن در 14 روز (SMA14) قرار می گیرد، اغلب همبستگی قابل توجهی با فشار فروش بیت کوین و مدیریت ریسک در بازار ارز دیجیتال نشان می دهد و روشن می کند که چقدر تأثیر آن بر بازار بسیار مهم است.
قبل از پرداختن به آنچه که شاخص حق بیمه کوین بیس در حال حاضر برای بیت کوین سیگنال می دهد، بهتر است ماهیت این شاخص را بیشتر توضیح دهیم تا اعتبار آن را درک کنیم. شایان ذکر است، Coinbase Premium Index (CPI) یک ابزار تحلیلی است که واریانس بین قیمت بیت کوین در Coinbase Pro و قیمت آن در سایر صرافی های بزرگ را اندازه گیری می کند.
ارزش CPI منفی نشان می دهد که بیت کوین با قیمت پایین تری در Coinbase Pro در مقایسه با سایر پلتفرم ها معامله می شود که معمولاً نشان دهنده فشار فروش در بازار ایالات متحده است.
بیت کوین چشم 63000 دلار: شاخص های کلیدی سیگنال کاهش بیشتر را نشان می دهند، زمان فروش است؟ به گفته تحلیلگر CryptoQuant با نام «burakkesmeci»، این پدیده پس از تأیید تجارت صندوق ‌های نقدی در بورس (ETF) که در حال حاضر به نظر می‌رسد اهمیت CPI را به عنوان یک شاخص پیشرو تقویت کرده است، بیشتر مشاهده شده است.
این تحلیلگر فاش کرد که برای سال 2024، داده‌ ها الگوی واضحی را نشان می‌دهند: بیت کوین اغلب زمانی با اصلاح قیمت مواجه می‌شود که CPI به زیر SMA14 می‌رسد. این رفتار خاص زمانی که شاخص از میانگین متحرک پایین می‌آید، به یک احساس نزولی اشاره می‌کند که نشان ‌دهنده افزایش فعالیت فروش است.

لینک خبر: newsbtc

تگ ها