اسرائیل و مسترکارت به دنبال توسعه کارت اعتباری DeFi هستند

اسرائیل و مسترکارت به دنبال توسعه کارت اعتباری DeFi هستند
  • 11:02 1403-02-28
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

کیما فین تک اسرائیل و آزمایشگاه مسترکارت به دنبال توسعه کارتاعتباری دیفای هستند. کیما به دنبال پل زدن امور مالی سنتی و Web3 و مدیریت پذیرتر کردن تجربه کاربری است. سیگنال ارز دیجیتال به تریدرها و معامله گران کمک می کند تا معاملات پرسودی انجام دهند.
توجه داشته باشید که کیما فین تک اسرائیل و آزمایشگاه نوآوری فین سک مسترکارت پروژه ای را برای ایجاد یک مورد استفاده برای پیوند ابزارهای مالی غیرمتمرکز و خدمات سنتی مانند کارت های اعتباری و حساب های بانکی راه اندازی کرده اند. این پروژه را به عنوان واقعیت بخشیدن به یک کارت اعتباری دیفای توصیف کرد. سازمان نوآوری اسرائیل از این پروژه حمایت می کند.
کیما یک پروتکل پرداخت و انتقال پول همتا به همتا است که یک بلاک چین را بدون قراردادهای هوشمند اجرا می کند که در سایت خود آن را باگ و آزمایشی توصیف می کند. این شرکت می خواهد پروتکل موجود خودش را گسترش دهد و یک شبکه اصلی و توکن را در سه ماهه دوم سال 2024 راه اندازی کند. FinSec توسط اداره ملی سایبری اسرائیل، وزارت دارایی و سازمان نوآوری پشتیبانی می شود. با استارت آپ های فین تک و امنیت سایبری کار می کند. پروژه با کیما در جولای 2023 اعلام شد. شما باید با منابع دسترسی به سیگنال های ارز دیجیتال آشنایی داشته باشید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید.
این پروژه بر ایجاد پلی بین دیفای و امور مالی سنتی متمرکز خواهد شد و به کاربران کمک می کند تا بر موانع فنی و نظارتی برای پذیرش دیفای غلبه کنند. ایتان کاتز، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل کیما در بیانیه ای گفت که تنها راهی که بلاک چین و دیفای به لوازمی خارج از دنیای خاص وب 3 تبدیل می شوند این است که راهی آسان، ایمن و کم هزینه برای پل زدن شبکه های بلاک چین با ابزارهای مالی سنتی وجود داشته باشد.

لینک خبر:  https://cointelegraph.com/news/israeli-fintech-kima-mastercard-defi-credit-card-project
 

تگ ها