جک دورسی 10 درصد از کارمندان خود را اخراج کرد

جک دورسی 10 درصد از کارمندان خود را اخراج کرد
  • 10:11 1402-11-12
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

بر اساس خبرهای منتشر شده، شرکت جک دورسی بلاک طبق طرحی گه قبلا فاش شده بود، برای کاهش 10 درصدی کارمندان خود را اخراج کرد. این شرکت قصد دارد از طریق یک سری اخراج و سازماندهی مجدد، تعداد کارکنان خودش را در طول سال 2024 به شدت کاهش دهد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که جک دورسی یکی از بزرگان بازار ارز دیجیتال است.
توجه داشته باشید که شرکت بلاک چین و پرداخت به رهبری جک دورسی، بنیانگذار توییتر به CoinDesk تایید کرد که این هفته کار اخراج کارکنان خودش را به عنوان بخشی از برنامه قبلی این شرکت برای کاهش 10 درصدی تعداد کارمندان تا پایان سال 2024 شروع کرده است. بلاک که شرکت هایش شامل Cash Tidal، APP و Square Inc و همچنین بخش متمرکز بر بیت کوین TBD است، در تماسی با درآمد سال گذشته اعلام کرد که تعداد کارمندان خودش را از 13 هزار نفر در سه ماهه سوم سال 2023 به سقف مطلق کاهش خواهد داد.
دورسی که مدیر عامل یک فناوری ارز دیجیتال بود، در یادداشتی به کارکنان Block که توسط Business Insider در ماه نوامبر به دست آمد، این برنامه ها را با بیان اینکه رشد شرکت ما بسیار بیشتر از رشد کسب و کار و درآمد ما بوده است، توضیح داد. علاوه بر این، این شرکت میزان دقیق اخراج های این هفته را برای کوین دسک تایید نکرد، ولی تایید کرد که اهاف کلی آن تغییر نکرده است و به تدریج از طریق ترکیبی از تنظیمات عملکرد و سایر اقدامات سازماندهی مجدد به آن خواهد رسید.
بلاک که قبلا با نام Square شناخته می شد، در سال 2021 برای تاکید بر تغییر به سمت فناوری بلاک چین تغییر نام داد. دورسی در سال 2021 از سمت مدیر عاملی خود در توییتر استعفا داد، ولی در شرکت بلاک همچنان باقی ماند، جایی که به طور مدام نظرا خود را در حمایت از بیت کوین بیان کرده است.
 

تگ ها