جک دورسی می گوید بیت کوین تا سال 2030 حداقل یک میلیون ارزش خواهد داشت

جک دورسی می گوید بیت کوین تا سال 2030 حداقل یک میلیون ارزش خواهد داشت
  • 12:02 1403-02-23
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

جک دورسی می گوید بیت کوین تا سال 2030 حداقل یک میلیون ارزش خواهد داشت. یکی از بنیانگذاران توییتر در مورد پیش بینی میلیون دلاری بیت کوین خود گفت که من فکر می کنم که به این عدد می رسد و فراتر می رود. شما می توانید از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کرده و معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که جک دورسی، یکی از بنیانگذاران توییتر می گوید که قیمت بیت کوین می تواند تا سال 2030 به حداقل یک میلیون دلار برسد و اضافه کرد که ارزش بیت کوین می تواند از آن نقطه به بعد حتی بیشتر هم رشد کند. دورسی در مصاحبه ای در 9 می با مایک سولانا، روزنامه نگار در Priate Wires چشم اندازی صعودی برای عملکرد بلندمدت قیمت بیت کوین ارائه کرد. شما باید منابع دسترسی به سیگنال های ارز دیجیتال معتبر را بشناسید.
بیت کوین زمینه بیشتری برای خروج ناگهانی او از هیئت مدیره BlueSky فراهم می کند. یک جایگزین غیرمتمرکز توییتر که او به راه اندازی آن در سال 2019 کمک کرد. دورسی به سولانا گفت که معتقد است قیمت بیت کوین می تواند تا سال 2030 به حداقل یک میلیون برسد و افزود که به احتمال زیاد به این عدد می رسد و فراتر می رود. دورسی که اکنون رئیس شرکت خدمات مالی Block است، خاطرنشان کرد که قیمت بیت کوین در واقع جالب ترین جنبه بیت کوین نیست و در عوض به ماهیت مشارکتی اکوسیستم و روشی که آن تلاش های جمعی را برای تقویت شبکه تشویق می کند، اشاره کرد.
دورسی در 6 می وقتی تایید شد که از هیئت مدیره Bluesky یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز که او به راه اندازی آن به عنوان جایگزینی برای توییتر کمک کرد، خواهد رفت. او گفت که بلوسکی به معنای واقعی کلمه تمام اشتباهات را تکرار می کند و افزود که این پروتکلی نیست که بتوان آن را واقعا غیرمتمرکز تلقی کرد. دورسی در ابتدا Bluesky را به عنوان یک پروتکل منبع باز تصور می کرد که توییتر و سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی می توانند روی آن ایجاد کنند و لایه پروتکل را از لایه برنامه جدا کند تا خطرات سانسور را کاهش دهد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/jack-dorsey-predicts-bitcoin-price-worth-one-million-2030
 

تگ ها