راه اندازی ETFهای اتریوم می توانند بیت کوین را تحت فشار قرار دهند

راه اندازی ETFهای اتریوم می توانند بیت کوین را تحت فشار قرار دهند
  • 12:05 1403-05-07
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

چارلز ادواردز، بنیانگذار سرمایه‌گذاری Capriole می‌گوید، ETFهای Spot Ether در یک بازار ضعیف به وجود آمدند و می‌توانند سرمایه‌گذاران را به خرید بیت کوین وسوسه کنند تا تنوع ایجاد کنند و قیمت بیت‌کوین را در معرض خطر قرار دهند. و سیگنال ارز دیجیتال معتبری صادر کند.
یک تحلیلگر بیت کوین با استفاده از استراتژی های سرمایه گذاری در بیت کوین فکر می کند که صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) ممکن است خیلی زود راه اندازی شده باشند و اگر سرمایه جدیدی وارد بازار نشود، قیمت بیت کوین را تهدید می کند.
چارلز ادواردز، بنیانگذار سرمایه‌گذاری Capriole به Cointelegraph گفت: «بهتر بود که فقط در سال 2024 ETF BTC داشته باشیم.» دارندگان فعلی ETF BTC در سطح سازمانی احتمالاً فکر می‌کنند که باید کمی تنوع داشته باشند و ETH ETF را خریداری کنند.
ادواردز استدلال می‌کند که بدون جریان‌های جدید به کل بازار، این فشار فروش بر بیت‌کوین ایجاد می‌کند. طبق داده‌ های سرمایه‌گذاران Farside، از زمان راه‌اندازی ETF بیت‌کوین در 11 ژانویه، تقریباً 17.53 میلیارد دلار به این 11 محصول سرازیر شده است.
طبق داده‌ های TradingView، از زمان راه‌اندازی ETFهای اتر در 23 جولای، تسلط بیت‌کوین نسبتاً ثابت مانده است و در 24 ساعت گذشته 0.07 درصد افزایش یافته است. در حالی که ETF های بیت کوین نقدی خروجی خالص 78 میلیون دلاری را در 23 جولای ثبت کردند، اولین روز معاملاتی ETF های نقطه ای اتر - دو روز بعد به ترتیب 44.5 میلیون دلار و 31.1 میلیون دلار ورودی داشتند. یکی از مسسائل مهم در مورد سیگنال های ارز دیجیتال این است که روش‌های تولید سیگنال‌های ارز دیجیتال کدامند؟
با این حال، ادواردز معتقد است که "راه اندازی یک ETH ETF در یک بازار تا حدودی ضعیف، یا قطعا نه یک بازار قوی"، به این معنی است که عدم اطمینان در مورد تخصیص سرمایه وجود دارد.
او همچنین پیش‌بینی می‌کند که «هیچ کاتالیزور قوی در کوتاه‌مدت برای افزایش زیاد قیمت‌ها وجود ندارد». طبق داده ‌های CoinMarketCap، در زمان انتشار، قیمت اتر از زمان راه ‌اندازی ETFهای اسپات اتر در 23 جولای، 9.2 درصد کاهش یافته است و بر اساس داده‌ های CoinMarketCap با قیمت 3178 دلار معامله می‌شود.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/spot-ethereum-etfs-risks-taking-capital-away-from-bitcoin-analyst
 

تگ ها