CBDCهای متن باز از شما در برابر دولت محافظت نمی کنند

CBDCهای متن باز از شما در برابر دولت محافظت نمی کنند
  • 10:02 1403-02-24
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

CBDCهای متن باز از شما در برابر دولت محافظت نمی کنند! شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال معاملات پرسودی انجام دهید. CBDC ارز دیجیتال ملی است که توسط بانک های مرکزی کشورها صادر می شود و شما می توانید از آن استفاده کنید.
توجه داشته باشید که از برزیل تا نروژ، شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد دولت ها در حال برنامه ریزی برای استفاده از CBDC برای سوء استفاده از مردم خود هستند. مردم هر روز بیشتر متوجه می شوند که ارزهای دیجیتال بانک مرکزی یا CBDCها ارزش ریسکرا ندارند. با این حال برای مبارزه با این نگرانی ها، برخی از سیاست گذاران به طور قابل توجهی به دنبال کدگذاری منبع باز به عنوان راهی برای ارائه شفافیت و شاید جلب اعتماد عمومی بوده اند.
اشتباه نکنید، در حالی که شفافیت مورد استقبال قرار می گیرد، ولی این یک گلوله نیست. برای افرادی که با رمز ارزها آشنا هستند، مفهوم استفاده از کد منبع باز نیازی به معرفی ندارد. با این حال، برای افرادی که ممکن است آشنا نباشند، این مفهوم صرفا به انتشار عمومی کد منبع در پشت یک پروژه به جای قفل کردن آن به عنوان محرمانه یا راز تجاری اشاره دارد. به عنوان مثال، کد پشت بیت کوین. شما باید عوامل موثر بر دقت سیگنال های ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید.
ایجاد یک پروژه متن باز مزایای زیادی به همراه دارد. برای مثال، انجام این کار درها را برای ممیزی های خارجی باز می کند. بعد از بررسی دقیق، ممکن است شخصی آسیب پذیری را پیدا کند که برای طراحان اصلی آشکار نبوده است. یا شاید نگران کننده تر، کسی ممکن است چیز بدی را در اعماق پروژه پیدا کند. با بازگشت به مثال بیت کوین، داشتن کد رایگان در دسترس به مردم اجازه می دهد تا تایید کنند که سقف عرضه 21 میلیونی چیزی بیش از یک شعار تبلیغاتی است. در واقع، انتشار کد پشت پروژه به افراد کمک می کند تا بدانند به چه کسانی می توانند اعتماد کنند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/open-source-cbdcs-not-going-protect-you-from-government
 

تگ ها