قیمت ریپل در مقابل بیت کوین به پایین ترین سطح رسیده است

قیمت ریپل در مقابل بیت کوین به پایین ترین سطح رسیده است
  • 07:02 1403-02-21
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

قیمت ریپل(XRP) در برابر بیت کوین به پایین ترین سطح رسید. قیمت ریپل تا به امروز بیش از 14 درصد کاهش یافته است که تحت فشار حقوقی مداوم ریپل با SEC است. بنابراین، تجزیه و تحلیل نشان می دهد که یک جهش مناسب است. ریپل نوسانات زیادی دارد و شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، از بالا و پایین شدن قیمت ارز ریپل، نوسان گیری کنید.
توجه داشته باشید که قیمت ریپل بر حسب بیت کوین در این هفته به پایین ترین حد خود در سه سال گذشته رسید که نشان دهنده پایین بودن بالقوه محلی و فرصت خرید برای ریپل است. نسبت قیمت XRP/BTC به پایین ترین حد در سال 2021 سقوط می کند. طبق داده های تریدینگ ویو، آخرین بار در ابتدای آوریل 2021 به پایین ترین حد خود در سه سال گذشته رسید.
به گفته تونی سورینو، بنیانگذار CoinChartist که در پست 6 می X نوشت: در نمودار ماهانه، این الگوی نمودار می تواند به عنوان یک سیگنال قوی از پایین بودن XRP/BTC تفسیر شود. علیرغم شکل گیری نمودار خوش بینانه، ریپل از ابتدای سال 2024 در روند نزولی قرار داشته است. قیمت ریپل بیش از 14 درصد از سال تا به امروز به مرز 0.53 دلار سقوط کرد، در حالی که بیت کوین بیش از 43 درصد افزایش یافت. در اینجا لازم به ذکر است که یکی از روش های موفقیت در بازار ارز دیجیتال استفاده از ربات ها و الگوریتم های معاملاتی است.
به گفته ایوا ویشر، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Prom و تحلیلگر ارشد قبلی در 3commas، راهپیمایی ریپل را می توان تا حد زیادی به شکایت مداوم ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده نسبت داد. SEC در سال 2020 از ریپل شکایت کرد و آن را متهم کرد که به طور غیرقانونی 1.3 میلیارد دلار از طریق عرضه اوراق بهادار غیرقابل ثبت با فروش ریپل جمع آوری کرده است. در آخرین توسعه، ریپل با درخواست SEC برای اعمال جریمه 2 میلیارد دلاری علیه شرکت بلاک چین مخالفت کرد و گفت که این جریمه نباید از 10 میلیون دلار تجاوز کند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/did-xrp-price-just-bottom-against-bitcoin

تگ ها