تریدرها کوتاه مدت باعث نوسانات بیت کوین بعد از تایید ETF شدند

تریدرها کوتاه مدت باعث نوسانات بیت کوین بعد از تایید ETF شدند
  • 10:10 1402-10-26
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

تریدرها و معامله گران کوتاه مدت باعث نوسانات بیت کوین بعد از تایید ETF شدند. افزایش جریان مبادله ای از سمت دارندگان و سرمایه گذاران کوتاه مدت نشان دهنده واکنش شدید به اخبار ETF بیت کوین است. بیت کوین یکی از رمز ارزهای مشهور در بازار است که شما باید برای انجام معاملات پرسود، قیمت بیت کوین را تحلیل کنید.
توجه داشته باشید که تصویب اولین ETF بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC) در 10 ژانویه یک نقطه عطف مهم در بازار رمز ارزها بود. با این حال، این نقطه عطف منجر به نوسانات بیشتر در قیمت بیت کوین و فعالیت های زنجیره ای شد. در ابتدا قیمت بیت کوین واکنش مثبتی به اخبار ETF نشان داد.
ETF بیت کوین یکی از بحث های داغ در بازار کریپتو است که انتظار می رفت قیمت بیت کوین بعد از تایید شدن آن رشد قابل توجهی را تجربه می کند. به همین دلیل بسیاری از تریدرها و معامله گران منتظر تایید شدن ETF بیت کوین بودند تا رمز ارزهای خودشان را بفروشند و سود زیادی برداشت کنند. بعد از تایید ETF قیمت بیت کوین در یک کندل صعودی به 49 هزار دلار رسید، ولی با فروش گسترده ای روبرو شد و قیمت آن ریزش کرد و به سطح پایین تری رسید.
ارز دیجیتال بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این خبر با قیمت 42700 دلار معامله می شود و تریدرها و تحلیلگران انتظار دارند که بیت کوین می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. اکنون بیت کوین با مقاومت های مهمی روبرو است که باید برای ادامه روند صعودی، مقاومت های پیش روی خودش را به سمت بالا بشکند. با این حال، حمایت های مهمی نیز دیده می شود که بیت کوین چند بار به این سطوح واکنش نشان داده است.