سولانا از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد

سولانا از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد
  • 13:06 1403-06-29
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

شرکت سولانا به‌تازگی گوشی هوشمند جدید خود به نام "Seeker" را معرفی کرده است که نیمی از قیمت مدل قبلی یعنی "Saga" است. این گوشی با هدف آموزش ارز دیجیتال به کاربران طراحی شده و قصد دارد فراتر از توزیع رایگان میم‌کوین‌ها عمل کند. گوشی "Saga" که سال گذشته عرضه شد، با نقدهای منفی از سوی کاربران حوزه تکنولوژی و ارزهای دیجیتال مواجه شد. اما افزایش ناگهانی ۱۰۰۰ درصدی قیمت میم‌کوین Bonk (BONK) در دسامبر باعث شد که این گوشی فروش خود را تا ۱۶ دسامبر به پایان برساند.

برای مدل جدید Seeker، سولانا به دنبال ارائه جوایز مشابهی برای ۱۴۰ هزار کاربری است که بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ دلار برای پیش‌خرید آن پرداخت کرده‌اند. امیت هولیر، مدیر کل سولانا لبز، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که Seeker مانند Saga یک "مغناطیس جوایز" خواهد بود، اما تاکید کرد که این گوشی صرفاً به عنوان یک "گوشی میم‌کوین" در نظر گرفته نمی‌شود. او همچنین افزود که این دستگاه فرصتی بزرگ برای توسعه‌دهندگان است تا تجربه‌های جدیدی را بسازند و به کاربران ارائه دهند.

هولیر توضیح داد که سولانا قصد رقابت مستقیم با شرکت‌های بزرگی مانند اپل یا سامسونگ را ندارد، بلکه تمرکز آن بر ارائه حداکثر استفاده از فناوری ارز دیجیتال برای کاربران است. وی اشاره کرد که Seeker دارای صفحه‌نمایش با کیفیت بالاتر، دوربین‌های بهتر و باتری ارتقا یافته خواهد بود و به‌طور کلی دستگاهی "سبک‌تر، روشن‌تر و بهتر" از مدل قبلی است. یکی از ویژگی‌های مهم این دستگاه، فروشگاه اپلیکیشن غیرمتمرکز (DApp) است که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا اپلیکیشن‌های خود را سریع‌تر عرضه کنند. با حذف هزینه‌های فروشگاه‌های اپل و گوگل، این پلتفرم به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های مبتنی بر ارز دیجیتال، از جمله پلتفرم‌های راه‌اندازی توکن‌ها، را بدون محدودیت‌های قبلی ارائه کنند.

منبع خبر: cointelegraph

تگ ها