CFTC تسویه 1.8 میلیون دلاری را برای شرکت FalconX اعلام کرد

CFTC تسویه 1.8 میلیون دلاری را برای شرکت FalconX اعلام کرد
  • 12:02 1403-02-26
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

CFTC تسویه حساب 1.8 میلیون دلاری را علیه شرکت کارگذاری FalconX اعلام کرد. رگولاتور گزارش داد که شرکت به طور داوطلبانه اقدامات خودش را بعد از شکایت مدنی CFTC با بایننس و مدیر عامل سابق آن چانگ پنگ ژائو بهبود داده است. سیگنال ارز دیجیتال یکی از ابزارهای معاملاتی است که شما می توانید با استفاده از آن بهترین موقعیت های خرید و فروش رمز ارزها را پیدا کنید.
توجه داشته باشید که کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده اعلام کرد که اتهاماتی را علیه شرکت کارگذاری ارزهای دیجیتال Falcon Labs برای تقریبی 1.8 میلیون دلار به عنوان رد و جریمه تنظیم کرده و تسویه حساب کرده است. در اطلاعیه 13 مه، CFTC اعلام کرد که Falcon Labs متعلق به فالکون ایکس نتوانسته است به عنوان یک تاجر کمیسیون آتی ثبت نام کند و به طور نامناسبی دسترسی به مبادلات دارایی دیجیتال را تسهیل کرده است. اگر می خواهید از سیگنال های خرید و فروش استفاده کنید، باید منابع دسترسی به سیگنال های ارز دیجیتال را دنبال کنید.
این تسویه حساب مستلزم آن بود که FalconX ارائه خدمات به ساکنان ایالات متحده را متوقف کند و تقریبا 1.2 میلیون دلار به عنوان انفصال و 600 هزار دلار جریمه های پولی بپردازد. ایان مک گینلی مدیر اجرایی CFTC گفت که برنامه اجرایی CFTC روشن کرده است که مبادلات دارایی دیجیتالی را که در CFTC ثبت نمی شوند یا از قوانین آژانس که یکپارچگی در بازارهای مشتقات را حفظ می کند پیروی نمی کنند، تحمل نمی کند.
اکنون CFTC مبارزه را یک قدم جلوتر می برد و برای اولین بار از واسطه ای که به طور نامناسبی دسترسی به آن مبادلات را تسهیل می کرد، اتهام می زند. در این تسویه ادعا شده است که FalconX از اکتبر 2021 تا مارس 2023 از طریق محصول Edge خود، سفارشات مشتقات دارایی دیجیتال را برای کاربران ایالات متحده تسهیل کرده است. طبق گزارش CFTC شرکت کارگزاری بعد از شکایت با بایننس و مدیر عامل آن چانگ پنگ ژائو، فرایندهای مبادلات و معاملات خودش را بهبود داد. در این حالت، CFTC و سایر موسسات در نوامبر 4.3 میلیارد دلار جریمه پرداخت کردند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/cftc-settlement-falconx
 

تگ ها