قیمت بیت کوین در ماه فوریه به بالاترین حد خود می رسد

قیمت بیت کوین در ماه فوریه به بالاترین حد خود می رسد
  • 11:11 1402-11-17
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

با توجه به بررسی های انجام شده، قیمت بیت کوین در ماه فوریه به بالاترین حد خود می رسد، چون خریداران بیت کوین 25 هزار دلار را هدف قرار می دهند. در حالی که چین سرمایه گذاران را ترسانده است، بیت کوین به وال استریت هفته باز می شود، ولی تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین نشان می دهد که به نظر می رسد حمایت رو به رشد برای افت شدید قیمت چیست.
توجه داشته باشید که بیت کوین با واکنش بازارهای ایالات متحده به آشفتگی سهام چین، در بازگشایی وال استریت در 5 فوریه از 43500 دلار گذشت. ضررهای چین صحبت از رکود را به راه انداخت. داده های Cointelegraph Markets Pro و تریدینگ ویو بالاترین قیمت محلی 43515 دلار را در بیت استمپ نشان می دهند. بیت کوین در اولین جلسه معاملاتی هفته آسیا گرم شده بود، چون شاخص CSI 1000 چین در یک روز 8 درصد کاهش یافت و مقامات را بر آن داشت تا کنترل های بیشتری را بر فروش کوتاه مدت اعمال کنند.
نوسانات قیمت بیت کوین همچنین با افزایش قابل توجه علاقه باز، به 775 میلیون دلار به ازای هر داده آپلود شده در X یکی از مشارکت کنندگان پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای CryptoQuant کمک شد. در همین حال، جریان خروجی از گری اسکیل بیت کوین تراست کمتر از روزهای گذشته در حدود BTC 2600 بود که به روند نزولی دلگرام کننده ادامه داد.
منطقه 25000 دلاری نقدینگی تازه ای می گیرد. کیث آلن، یکی از بنیانگذاران ابزار معاملاتی Material Indicators با تجزیه و تحلیل ترکیب کتاب سفارش، هشدار جدیدی برای قیمت بیت کوین در فروشگاه داشت. او نشان داد که بیت کوین هنوز فاقد نقدینگی است که بلافاصله زیر قیمت نقدی است و بازگشت به 42 هزار دلار را بسیار آسان می کند.