معامله گران از اصلاح قیمتی بیت کوین نگران نیستند

معامله گران از اصلاح قیمتی بیت کوین نگران نیستند
  • 12:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

به نظر می رسد معامله گران از اصلاح قیمت بیت کوین نگران نیستند. تریدرهای ارز دیجیتال تاکید می کنند که اصلاح قیمت بیت کوین دقیقا همان چیزی است که چرخه در حال حاضر به آن نیاز دارد. شما باید قیمت بیت کوین را زیر نظر بگیرید تا از هرگونه افزایش قیمت سود به دست آورید.
توجه داشته باشید که بیت کوین در طول سه ماه گذشته تقریبا 20 درصد کاهش یافته است، ولی تریدرها کریپتو نگران نیستند و ادعا می کنند که این فقط یک اصلاح معمول در چرخه بازار است. رائول پال، مدیر عامل Real Vision در پستی در 30 آوریل در X با مقایسه سطح قیمت فعلی آن با زمان بیت کوین گفت که این چهارمین اصلاح 20 درصدی در بیت کوین در 12 ماه گذشته است.
بیت کوین در 14 مارس به بالاترین حد خود یعنی 75800 دلار رسید. معامله گر ارز دیجیتال Rekt Capital در همان روز نوشت که این دقیقا همان چیزی است که چرخه برای همگام سازی مجدد با همجارهای قیمت تاریخی و چرخه هاوینگ سنتی نیاز دارد.
ممکن است قیمت بیت کوین به 40 هزار دلار کاهش یابد، ولی ممکن است تا 400 هزار دلار نیز افزایش یابد. توماس فاهرر، مدیر اجرایی پورتال بررسیارز دیجیتال آپولو گفت که این یک شرط بندی عالی است. بر اساس داده های کوین مارکت کپ، بیت کوین در زمان انتشار این مطلب بعد از افت 6 درصدی در 24 ساعت گذشته با قیمت 59700 دلار معامله می شود.
بر اساس داده های CoinGlass، بیت کوین یک دوره کوتاه زیر سطح حمایت داشت و با قیمت 59000 دلار معامله شد که باعث انحلال 95.5 میلیون دلار در موقعیت های خرید شد. Rekt در یک پست X جداگانه در همان روز اظهار داشت که قیمت بیت کوین با هر 1 درصد اضافی به سمت نزول به انتهای نهایی خود نزدیک تر می شود. بن سیمپسون، مدیر عامل Collective Shift به کوین تلگراف گفت که او فکر می کند که بازار ممکن است اکنون در یک دوره سکون بعد از نصف شدن اخیر بیت کوین به دلیل عدم وجود روایت های جدید برای معامله گران باشد. با این حال، او نسبت به چشم انداز بلند مدت بازار فراتر از چند ماه آینده خوش بین است.
 

تگ ها